Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Puteri Mardiana pelakon wanita drift pertama Malaysia

Pelakon yang pernah popular dengan filem "Santau " terbitan MIG Production akui kembali merangkak lebih sebulan selepas keluar dari syarikat milik penerbitan terkemuka, David Teo tidak lama dahulu. Namun ujar Putri Mardiana pada awalnya memang sedikit sukar namun lama-kelamaan produksi luar sudah dapat melihat kehadiran Putri sebagai artis yang bergerak bebas. "Permulaan bergerak sendiri tawaran itu memang kurang, namun lama kelamaan selepas mula bekerja dengan produksi luar mereka mula memanggil saya balik untuk berlakon. Yang terkini, saya sudah dalam perbincangan untuk berlakon di dalam sebuah filem namun tajuk filem masih belum diketahui." "Alhamdullilah, sekarang tawaran berlakon tidak putus – putus dan sentiasa masuk. Akhirnya produksi luar dapat melihat kebolehan saya berlakon. " Tidak mahu dikatakan kecewa dengan percintaan yang tidak kesampaian sebelum ini, Putri Mardiana tekad untuk menceburkan diri di dalam sukan kereta drift untuk menghilangkan rasa sedih di hati. "Permulaan memang saya lakukan hanya untuk melupakan si dia, namun bila sudah mula dalami sukan kereta ini minat itu datang secara tiba-tiba. Jika tiada aral melintang, saya akan beli sebuah kereta khas untuk sukan perlumbaan drift ini." Ujar Putri mardiana yang ditemui di majlis pelancaran produk kereta D'Carbo Sabtu lalu. Dia turut menambah bahawa sepanjang latihan yang dijalani di Speed City , Sungai besi , dia telah mengetahui 2 asas untuk memandu drift. Antaranya adalah asas "Doughnut" dan juga "figure". Antara latihan lain yang dilakukan adalah memandu secara garisan z dengan memakai kon. Putri Mardiana atau nama sebenar, Puteri Mardiana Zainal Abidin memberitahu peluang yang dikecapi ini tidak akan disia-siakan kerana tidak ramai pelakon wanita di Malaysia ini mampu memandu kereta Drift dan melakukan aksi ngeri. "Saya adalah pelakon wanita pertama yang boleh memandu kereta secara Drift ini, dengan latihan dan asas yang saya belajar Insyallah boleh rasanya saya membintangi filem aksi seterusnya menjadi stuntman mereka." Tidak mahu memikirkan soal cinta lagi, Putri Mardiana bertekad untuk memenuhi masanya dengan aktiviti sukan drift dan dia sendiri mengaku masih solo.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails