Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shiha tunggu lama untuk kepuasan

Penantian Shiha menunggu hampir dua tahun untuk melihat albumnya dipasarkan berbaloi apabila album berjudul Shiha kini sudah dipasarkan. Apatah lagi albumnya mendapat sentuhan komposer terkenal Ajai dan Kuncidemak. Protege kepada Datuk Sharifah Aini itu rela menunggu hampir dua tahun kerana tidak mahu terburu-buru dan inginkan yang terbaik untuk kepuasan peminat dan dirinya sendiri.
"Saya tak mahu ada album baru yang dibuat tergesa-gesa untuk memastikan saya ada album... sebaliknya saya mahukan album yang berkualiti. "Memang ramai peminat tanya pasal album saya selepas selesai Mentor 5. Saya tak mahulah... kerana orang tanya, maka saya kena buat album. Kini masa terbaik untuk saya selepas selesai komitmen saya dengan program Jalan Jalan Cari Makan. "Kini saya boleh memberi sepenuh tumpuan terhadap promosi album ini," kata Shiha semasa pelancaran albumnya di Damansara semalam. Album edaran syarikat Monkey Bone itu memuatkan lagu Dia Bukan Untukmu, Bila Bertemumu, Jangan Lagi Jauh, Dasar Lelaki dan Bilakan Rasa Cinta.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails