Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Ramai yang kesiankan Anzalna

Mangga Online sempat menonton program hiburan Melodi Ahad lalu. Antara paparan menarik perhatian penonton ialah pengakuan damai pelakon muda Anzalna Nasir dan Neelofa. Akhirnya kemelut dua pelakon yang sedang berusaha mencari tapak dalam industri hiburan itu bolehlah dianggap selesai dengan bantuan Persatuan Seniman Malaysia (Seniman). Sama ada mereka benar-benar ikhlas berdamai itu tak perlulah dipertikaikan kerana secara atas kertasnya mereka tak bergaduh lagi. Anzalna juga mengaku salah mengeluarkan kenyataan terhadap Neelofa tanpa dapat mengemukakan bukti.
Mereka juga menandatangani surat akujanji yang diusahakan oleh Seniman dengan dipersetujui oleh Neelofa dan penguamnya serta Anzalna yang hanya diwakili peguam Seniman. Selepas menonton program Melodi, ramai peminat berasa kesian dengan Anzalna. Tanpa mahu membuat keputusan siapa benar dan siapa salah, peminat rasa kesian dengan apa yang dilalui oleh Anzalna. Berjujai air mata Anzalna semasa ditemu bual oleh Melodi. Neelofa pula kelihaan bangga selepas Anzalna membacakan pengakuan tersebut dan mengaku salah. Agaknya pengakuan itu disediakan oleh pihak Neelofa dan Anzalna hanya membacakannya sahaja dalam sidang media yang diadakan minggu lalu itu.
Ringkas sahaja pengakuannya tapi Anzalna kelihatan sayu, perlahan-lahan dan teliti membacakannya. Anzalna dalam temu bual dengan Melodi itu juga mengatakan dia semacam menjadi mangsa. [Anzalna makin laris walaupun ada kontroversi.] "Aku kesian lihat Anzalna... kesian sangat. Aku tak kisahlah siapa yang salah dan siapa benar, tapi aku rasa sebak lihat Anzalna. Macam dia dihina pula dalam majlis itu. "Meja dia pun pada awal-awalnya diletakkan berasingan... kemudian barulah pihak Seniman merapatkannya. Semasa media sibuk menemubual Neelofa, Anzalna kelihatan menginggalkan majlis," kata seorang peminat hiburan yang rapat dengan Wartawan MO, Zaffy yang ceria can cantik bergaya tu. Kepada media, Anzalna mengatakan dia tak kisah kalau ada yang terus-terusan mengatakan dia bersalah kerana membuat pengakuan itu, sebaliknya dia mahu segera menghabiskan kemelut dan memberi tumpuan kepada kerjaya seni yang semakin berkembang. Anzalna semakin banyak tawaran dan mutu lakonannya juga semakin hari semakin baik berbanding rakan seangkatan dengannya. Antara lakonan terbaru Anzalna di kaca TV ialah Indera Joned di TV3 yang sedang mendapat sambutan. Dia juga sibuk di lokasi penggambaran.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails