Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Badminton jadi hobi Erra


SERONOK berbicara tentang perkembangan terbaru, si jelitawan dan aktres tersohor, Erra Fazira, 37, yang begitu teruja berkongsi pengalaman mengenai penggambaran drama terbarunya, Hantu Susu.

Kelainan drama untuk saluran Astro itu ialah bukannya bergenre seram sebaliknya penuh dengan aksi komedi. Terangnya, bagi mereka yang sebelum ini takut menonton drama atau filem seram pasti akan beralih arah.

"Drama Hantu Susu memang seronok. Bukan sahaja perjalanan ceritanya tetapi sepanjang sesi penggambaran para pelakon berjaya menghidupkan suasana komedi.

"Ceritanya mengisahkan empat hantu iaitu puntianak, langsuir, kumkum dan penanggal yang sering berlawan antara satu sama lain," katanya yang akan selesai penggambaran drama berkenaan pada 24 Mei ini.

Dalam perkembangan lain, dia juga tidak sabar untuk mengasah kembali vokalnya sebelum muncul dengan single terbaru.

Masih belum memulakan proses rakaman, kali ini Erra bakal berduet dengan penyanyi bersuara jantan, Suhaimi Meor Hassan.

"Saya masih suka pergi ke spa, kena pergi walaupun sibuk. Kalau diikutkan, memang saya tiada masa untuk hobi diri sendiri, tapi kenalah bijak mengatur jadual. Dulu saya suka bermotosikal besar tetapi sekarang, saya suka bermain badminton bersama teman-teman artis seperti Umie Aida serta rakan seperjuangan yang lain.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails