Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Eksklusif dan intim bersama Rossa


POPULARITI yang dikecapi oleh penyanyi yang cukup popular dengan lagu Ayat-Ayat Cinta ini memang cukup menakjubkan sehingga berjaya mengumpul berjuta-juta peminat di Malaysia.

Merasakan Kuala Lumpur bukan destinasi yang asing buat dirinya, Rossa akan terlibat dalam majlis gala amal pada 9 dan 10 Jun ini di Tropicana Golf & Country Resort, Petaling Jaya.

Majlis makan malam yang dianjurkan oleh Splendid Entertainment membuka penyertaan kepada orang ramai hanya pada malam pertama. Manakala pada malam kedua pula, ia akan diadakan secara khusus undangan tetamu kehormat.

Mereka terdiri daripada Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Bakti Isteri-Isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) serta tetamu kehormat yang lain.

Persembahan yang cukup istimewa itu akan diiringi oleh kumpulan iringan yang dibawakan khas dari Jakarta, Indonesia. Pada kedua-dua malam tersebut, Rossa akan mendendangkan hampir 20 buah lagu yang dipopularkan olehnya secara intim dengan penonton yang hadir.

Rossa juga cukup teruja untuk mendendangkan lagu Ku Menunggu yang juga merupakan lagu baru yang terdapat dalam album Harmoni, Jalinan, Nada dan Cerita yang baru sahaja dilancarkan di kedua-dua buah negara.

Atas dasar itu, sudah pasti Rossa akan memberikan yang terbaik sebagai tanda terima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia yang tidak putus-putus memberikan sokongan sejak mula masuk ke sini.

Acara An Evening With Rossa ini adalah acara makan malam untuk semua menyelami erti perpaduan, rasa cinta dan keamanan melalui muzik yang merentasi sempadan dan masa.

Kepada pencinta Rossa, apa tunggu lagi. Dapatkan tiket-tiket eksklusif yang sudah habis ditempah separuh. Harga bermula daripada RM280 hingga RM800 untuk seorang.

Mereka juga boleh menempah satu meja yang memuatkan 10 orang dengan harga permulaan RM2,800 hingga RM8,000 mulai sekarang. Untuk pertanyaan lanjut boleh menghubungi 03-5623 8898/8938/8823. Layari juga www.splendid8.com untuk maklumat lanjut.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails