Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Eja memang hebat


MALAM minggu yang lalu saya berkesempatan menonton Cerekarama di TV3. Sebuah cerita yang saya anggap cukup mendebarkan dan cukup memberi pengajaran kepada sesiapa sahaja yang melihat.

Ini bukan sesuatu yang asing memandangkan sudah banyak kali cerita-cerita yang meruntun perasaan dihidangkan kepada penonton. Cuma saya cukup berbangga dengan barisan pelakon yang saya sifatkan cukup hebat.

Lakonan mantap Eja memang tidak perlu dinafikan. Berilah apa sahaja watak kepada pelakon ini, pasti dia mampu mengundang rasa sebak kepada sesiapa sahaja yang melihat.

Inilah yang saya harapkan selama ini. Pelakon yang benar-benar dapat membawakan watak sehingga mampu mengundang air mata. Tak usah nak dibandingkan dengan pelakon lain kerana ramai yang terlalu jauh jika mahu dibandingkan dengan Eja.

Bila sampai ke tahap ini, saya cukup mengharapkan Eja menerima watak dengan selektif. Semoga dengan apa juga drama yang Eja lakonkan, ia bakal memberikan impak kepada masyarakat.

Shahir Halim,

Seberang Perai, Pulau Pinang.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails