Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Yana Samsudin Tidak Terdesak Punyai Kekasih


PETALING JAYA: Pelakon Yana Samsudin (Yana), 27, tidak terdesak untuk mempunyai kekasih selepas empat tahun berpisah dengan aktor Pierre Andre.

Ujar Yana, sekalipun dia belum menemui pengganti, hidupnya sentiasa dikelilingi kelompok rakan baik untuk mengadu atau berkongsi masalah.

"Selepas hubungan dengan Pierre berakhir, ada juga saya berkawan dengan beberapa lelaki tetapi tiada yang benar-benar serasi.

"Buat masa ini, saya tidak nampak mengapa perlu terdesak untuk mempunyai kekasih. Saya sentiasa ada sekumpulan teman baik untuk mengadu masalah atau bertukar pendapat," katanya yang ditemui di Menara Star, baru-baru ini.

Tambah Yana, perkara tersebut tidak menjadi keutamaannya pada waktu ini kerana bukan mudah untuk mencari lelaki yang ikhlas dan terbuka menerima dirinya sebagai anak seni.

"Saya tidak mahu lelaki berkawan dengan saya kerana status selebriti yang saya miliki. Sebagai pelakon, agak sukar juga untuk mendapatkan pasangan yang begitu terbuka dan memahami bidang ini.

"Susah juga kalau teman lelaki itu seorang yang mudah cemburu dan tidak terbuka menerima pergaulan dalam dunia seni. Jadi, saya tidak mahu pening-pening untuk mempunyai kekasih," kata pelakon filem Kongsi ini.

Menyentuh soal kerjaya, Yana kini sibuk di lokasi penggambaran filem Adnan Semp-it 2 arahan Ismail Bob Hasim sejak minggu lalu.

Dalam filem sekuel ini, Yana yang masih menggalas watak Wawa bergandingan dengan Shaheizy Sam, Intan Ladyana dan Along (Raja Lawak).
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails