Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Jejai tundukkan Fasha dengan jam mewah


KALAU betul khabar yang dibawa hembusan angin ini, Diva turut rasa gembira. Diva diberitahu bahawa aktres popular Fasha Sandha sudah kembali bertaut kasih dengan bekas suami pelakon Nora Danish itu. Dengarnya mereka sedang memperbaiki hubungan yang terputus seketika dahulu.

Untuk menunjukkan simbol meminta maaf dan mahu berbaik semula, Jejai menghadiahkan seutas jam mewah mahal sehingga aktres itu nampaknya mengalah. Mungkin jenama itu kegemaran Fasha.

Agak lama juga Fasha mendiamkan diri, mungkin sibuk berlakon kerana khabarnya sejak dilanda kontroversi tidak lama dahulu, tawaran berlakon datang mencurah-curah.

Dalam masa yang sama, dia juga perlu mengendalikan salun yang semakin ramai pelanggan. Diva rasa tak salah untuk mereka bertaut semula kalau hati dah betul-betul suka.

Diva: Kagum dengan penyampai radio popular, Linda Onn yang memulakan Jelajah Satu Malaysia dengan 200 geng motosikal berkuasa tinggi yang bermula di Melaka semalam (14 Mei) hingga 22 Mei ini. Konvoi itu sempena kempen banteras pembuangan bayi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails