Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Kenapa Gambit digugurkan?


SYED tak pasti apa sebenarnya yang terjadi kepada pelakon Gambit Saifullah yang digugurkan dalam pementasan muzikal Kenangan Mengusik Jiwa. Padahal pementasan tersebut akan berlangsung kurang dua minggu sahaja lagi.

Risik-punya risik rupa-rupanya pihak produksi merasakan yang Gambit kurang bersedia dan tidak memberikan komitmen kepada keseluruhan produksi seterusnya menyusahkan semua orang.

Malah ketika Syed menyaksikan latihan Kenangan Mengusik Jiwa minggu lalu, kelibat Gambit langsung tak kelihatan sehingga menimbulkan tanda tanya. Ada yang membisikkan sesuatu pada telinga Syed minggu lalu. Kata mereka nama Gambit terpaksa digugurkan atas pelbagai faktor yang tidak dapat dielakkan.

“Memang nama Gambit sudah kami gugurkan sebab tidak memberi apa yang kami harapkan dan sudah tentu komitmen menjadi perkara penting dalam pementasan berskala besar seperti ini.

“Kalau ikut cerita yang aku dengar, dia ni langsung tak ada kemajuan. Orang lain dah boleh menari, tapi dia langsung tak ada kemajuan. Bukan pihak produksi tak bagi peluang, tapi dia tetap di tahap itu.

“Ada juga kru yang merungut sebab lihat Gambit tak menunjukkan kemajuan. Dah macam tak serius sahaja sebab tu ramai yang risau. Padahal masa yang tinggal makin suntuk.

“Kejap datang latihan, kejap tak. Sampai satu tahap pengarah bagi 48 jam kepada dia untuk buat yang terbaik. Sudahlah tak datang latihan, panggilan telefon pun tak berjawab. Jadi lebih baik dia tak terlibat sama.” kata sumber ini lagi.

Tak mengapalah, mungkin bukan rezeki Gambit untuk menyertai produksi besar seperti ini. Ramai lagi yang betul-betul berbakat yang boleh ganti tempat dia. Percayalah.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails