Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bicara kahwin - Black

KETIKA ini, hati penyanyi yang popular dengan lagu Teman Pengganti, Black berbunga cinta menantikan detik bergelar raja sehari. Saat diijabkabulkan menjadi kenangan yang cukup berharga buat setiap pasangan yang hangat bercinta. Black atau nama sebenarnya, Hanifah Md Hanafiah, 26, mengikat tali pertunangan dengan Cira Khairi secara senyap-senyap pada 26 Januari lalu. Walaupun tarikh pernikahan belum ditetapkan, Black tetap membuat persediaan bagi mendapatkan maklumat dan informasi berkaitan persiapan perkahwinan. Dan undangan penganjur Festival Pengantin Malaysia bagaikan disorong bantal ketika mengantuk, bagi bakal raja sehari itu. Meledakkan nama dengan lagu Teman Pengganti, Black menjadi pilihan Festival Pengantin Malaysia untuk menghiburkan bakal pengantin. Bertempat di Dewan Raja Muda Musa, Kompleks Belia, Seksyen 7, Shah Alam, Selangor, festival pengantin itu berlangsung selama tiga hari bermula esok. Festival Pengantin Malaysia anjuran Prestige Creative Sdn. Bhd. menempatkan lebih 100 gerai usahawan industri perkahwinan. Ia dibuka antara pukul 10 pagi hingga pukul 9.30 malam setiap hari. Black akan muncul menghiburkan bakal pengantin pada Sabtu, 30 Mac ini, pukul 3 petang. Beliau akan menyampaikan lagu popular seperti Teman Pengganti, Sofea Jane dan Dewi Aleya. Manakala finalis program On Air, Azam Zainal sebagai pengacara. “Saya terharu dengan undangan penganjur Festival Pengantin Malaysia. Ia sekali gus memberi ruang kepada saya mengintai persiapan dan keperluan majlis perkahwinan saya nanti. Saya belum menetapkan tarikh majlis akad nikah, tapi saya dan tunang berdoa supaya kami dapat diijabkabulkan sebelum penghujung tahun ini. “Jujurnya, saya belum melakukan apa-apa persiapan, memandangkan terlalu sibuk dengan kerjaya nyanyian. Cuma adalah beberapa keperluan yang sudah dibeli. Saya sedar bukan mudah untuk menguruskan majlis perkahwinan, apatah lagi ia membabitkan perbelanjaan yang tinggi. “Sehingga hari ini, saya masih mengumpul duit untuk berkahwin. Alhamdullillah, tuah lagu Teman Pengganti menyebabkan saya tidak menang tangan memenuhi undangan persembahan. Mungkin ini dinamakan rezeki kahwin. “Saya merancang mengadakan majlis resepsi dengan meriah untuk meraikan keluarga, sanak saudara dan peminat. Mungkin bukanlah majlis besar-besaran, tapi cukuplah saya dapat meraikan insan-insan yang bermakna dalam hidup saya," katanya. Selain itu, Festival Pengantin Malaysia turut mengadakan Pertandingan Jurusolek & Berinai Sanding dan Pencarian Hero & Ratu Festival Pengantin. Sebanyak 100 pengunjung pertama setiap hari menerima cenderahati istimewa daripada Inani Craft & Design. Untuk keterangan lanjut, sila layari Facebook - Festival Pengantin Malaysia.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails