Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Aamir tonjol pelacuran


AKTOR dan penerbit filem terkenal Aamir Khan dikenali dengan perangainya yang mementingkan kesempurnaan dalam semua perkara yang dilakukannya termasuk ketika menerbitkan filem keempatnya yang diarahkan oleh pengarah Reema Kagti.

Menurut laporan, filem keempatnya itu telah memilih Aamir, Rani Mukerji dan Kareena Kapoor sebagai pelakon utama. Aamir mahu pastikan filemnya itu nanti begitu dekat dengan dunia realiti.

Memandangkan salah seorang pelakon utama wanita itu akan memegang watak pekerja seks, Aamir mahu penggambaran filem yang membabitkan watak pelacur itu menjalani penggambaran di 'kawasan merah' (kawasan pelacuran) iaitu di Kamathipura.

Bagaimanapun, keputusan Aamir itu ditentang oleh pengarah dan penerbit lain iaitu Ritesh Sidhwani dan Farhan Akhtar.

Buat masa ini Rani, Kareena serta kru filem itu sibuk memujuk dan meyakinkan Aamir bahawa terlalu dekat dengan realiti tidak semestinya satu perkara yang baik kerana penggambaran akan dilakukan di kawasan yang penuh dengan samseng dan meletakkan pelakon dalam keadaan yang bahaya.

Sehingga kini belum ada sebarang pengesahan mengenai perkara itu. Namun, apa yang pasti, hasil kerja daripada Aamir Khan tidak pernah mengecewakan penonton.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails