Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shila tidak kisah nampak berusia



MENGENALI anak dara ND Lala ini, si cantik ini seorang yang peramah, sentiasa kelihatan ceria, gembira dan aktif, sesuai dengan usia remajanya. Namun, baru-baru ini Shila yang baru menjangkau 20 tahun berubah rupa. Imej remaja riangnya ditinggalkan dan kini digantikan pula dengan imejnya yang lebih dewasa.

Masih kelihatan cantik, tidak dapat disangkal, tetapi imej barunya ini kelihatan sedikit canggung seperti tidak sesuai dengan usianya dan sungguh lari dari imej lamanya.

Jika sebelum ini dia boleh dikatakan seperti remaja seusianya yang normal iaitu gila-gila dari segi karakter dan dan tidak 'kontrol cun', kini Shila kelihatan lebih ayu, sopan penampilannya daripada segi pakaian juga agak berbeza.

Perubahan ketara ini bermula apabila pemenang tempat kedua rancangan realiti One in A Million (OIAM) ini menjadi duta terbaru produk kecantikan Safi Balqis - Perfect 10.

Tidak menafikan perubahan imejnya secara drastik sejak menjadi duta produk ini membuatkan dia kelihatan sedikit berusia daripada umur sebenarnya, ujar Shila perubahan ini sememangnya telah dinantikan sejak dahulu lagi.

"Memanglah saya masih kategori remaja, tetapi saya sudah lama di dalam industri seni, 10 tahun lamanya. Tidak salah rasanya saya lalui suatu perubahan yang menuju ke arah dewasa.

"Sebenarnya saya mencari peluang untuk melalui satu proses transformasi fizikal dan mental daripada remaja ke wanita yang dewasa dalam tahun ini.

"Apabila Balqis melamar saya, saya rasa ini adalah waktu yang terbaik untuk menunaikan keinginan saya itu.

"Memanglah saya perempuan, tetapi sebelum ini saya agak kasar dan sedikit bersifat keanak-anakan. Sudah sampai masanya saya berubah," ujar Shila ketika ditemui di Majlis Perlancaran Duta Terbaru Safi Balqis baru-baru ini.

Tambah Shila, perubahannya itu bertepatan dengan konsep album solo keduanya yang bakal keluar pada tahun ini di samping album Tiga Suara bersama Ning Baizura dan Jaclyn Victor.

Menafikan dia menerima tawaran menjadi duta Safi serta sanggup berubah imej kerana pulangan dari gelaran tersebut, ujar Shila, dia amat berpuas hati dengan produk Safi Balqis kerana perubahan yang berlaku selepas menggunakan produk itu.

Shila diikat dengan Safi Balqis selama dua tahun. Sebelum Shila, Elly Mazlein dan Dynaz Mokhtar juga pernah menjadi duta produk kecantikan Safi Balqis.

Selain Safi Balqis, Shila juga merupakan duta bagi produk minuman Tinge dan pernah menjadi duta produk aiskrim Wall's Cornetto.

Shila cari suami

Sudah nama pun artis, Shila turut tidak dapat lari daripada gosip percintaan.

Paling sering dikaitkan dengan Shila adalah pelakon kacak yang digilai ramai, Fizo omar dan terbaru sekali pemain bola pemain bola sepak pasukan Harimau Muda iaitu Haziq Zikri. Menafikan ada perasaan cinta dengan kedua-dua jejaka ini, ujar Shila dia selesa berkawan dengan mereka dan hanya setakat itu sahaja hubungan mereka.

"Saya, Fikri dan kawan baik saya Bella selalu keluar bersama dan kami menjadi rapat seperti keluarga.

"Saya sayang Fikri, tetapi sebagai kawan sahaja. Dia muda dari saya, saya kurang terima untuk mempunyai hubungan dengan lelaki muda kerana lelaki lambat matang berbanding perempuan.

"Soal pilihan hidup, saya memilih seseorang yang boleh dibuat suami, bukan sekadar kekasih sahaja dan yang paling penting seseorang yang bekerja keras untuk keluarganya.

"Saya tidak boleh sentiasa keluar berdua dengan kekasih macam remaja lain sebab kerja saya yang tidak menentu," ceritanya yang turut merancang untuk menghasilkan jenama pakaian sendiri suatu hari nanti.

Sambung Shila, buat masa ini dia belum berjumpa teman lelaki. Namun, dia menginginkan lelaki yang dapat menerima dirinya seadanya dan memahami kerjaya seninya itu.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails