Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Nadia Mustafa sakit?



SYED pasti ramai yang tak tahu cerita tentang Nadia Mustafar yang sedang mengandung anak kedua ni. Wah, dalam diam-diam rupanya pelakon yang cukup popular dengan filem Zombi Kampung Pisang ni dah mengandung lapan bulan.

Kalau ikut ceritanya, sama ada hujung bulan ni atau awal Februari depan, dia akan melahirkan anak keduanya itu.

Tapi apa yang tak sedap didengar, ada kisah tak berapa nak sedap berlaku pada pelakon yang cukup hebat ni. Dia rupa-rupanya ada menghadapi masalah kesihatan yang melibatkan organ peranakan. Rahim Nadia tak berada pada kedudukan yang betul mengikut cerita yang disampaikan.

Bila Syed telefon Nadia baru-baru ini, dia memang mengakui masalah tersebut. Katanya, rahimnya senget sedikit sehingga menjejaskan kesihatan diri.

"Memang betul saya ada masalah tu. Tak tahu macam mana boleh terjadi tapi memang menderita bila sakit tu datang.

"Bila kedudukan rahim tak betul, sakitnya tu cukup menangkap dari pinggang sampai ke kaki. Sampai saya tak boleh berjalan dan hanya berbaring dalam rumah sahaja.

"Kandungan pula dah masuk lapan bulan dan doktor kata bayi dalam perut memang besar. Itu memang menambahkan lagi sakit yang saya tanggung.

"Alhamdulillah, bila dah berehat panjang, sakit pun beransur pulih. Tapi sekarang belakang betis sampai hujung jari kaki pula menangkap sampai saya lemah satu badan. Semua ini memang ujian. Saya reda terima apa sahaja asalkan kandungan saya selamat.

"Cuma dalam situasi begini, saya masih beruntung sebab masih ada keluarga yang sudi menjaga saya sepanjang berbaring kat rumah hampir sebulan dulu. Banyak benda yang tak boleh saya buat sebab penyakit yang datang," kata ibu kepada Sara (anak angkat) dan Qalif ini.

Sabarlah Nadia. Syed harap semuanya akan selamat bila Nadia bersalin nanti. Tengah ada masa ni baik berehat betul-betul. Jangan difikirkan sangat pasal hal yang lain. Rasanya itu lebih baik.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails