Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Petikan kenyataan Memey



* “Salahkah saya jawab panggilan telefon bagi pihak tunang saya? Saya bukan buat salah besar sehingga dia hendak marahkan saya sampai macam tu sekali? Saya terkejut dengan tindakan Abby selepas dimaklumkan oleh seseorang ketika tiba di lokasi penggambaran”.

* “Nak ikutkan secara logik, ia bukan isu besar dan Abby tergamak menulis sebegitu rupa dalam Facebook sehingga ia boleh ditatap oleh ramai orang”.

* “Ketika telefon tersebut berbunyi saya tidak menyedari ia panggilan daripada Abby kerana tidak tertera nama pemanggil. Tindakan tersebut juga telah menimbulkan persepsi buruk segelintir masyarakat terhadap saya”.

* “Saya mahu buka buku baru untuk tahun ini, tapi dia mulakan dengan buat persepsi buruk terhadap saya. Perkara ini juga melibatkan maruah saya.

* “Saya malas mahu besarkan keadaan dan saya hanya nasihatkan agar dia fikirkan dahulu sesuatu perkara secara rasional.

* “Saya berharap untuk tahun baru 2011 ini tiada lagi sengketa antara saya dan pelakon tersebut.

* “Saya tahu dia tidak suka saya, antara kami memang tidak boleh berbaik tapi tolonglah jangan timbulkan sebarang sengketa.”.

* “Saya terpaksa menangguhkan perkahwinannya dengan Norman pada penghujung tahun ini.

* “Sepatutnya kami merancang untuk berkahwin pada 8 Januari ini (semalam) tetapi tidak sempat untuk buat persiapan. Selepas bertunang banyak rezeki yang datang terutama tawaran untuk berlakon bersama Norman”.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails