Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Yusry cemburu Lisa eh...


JOYAH paling gembira bila dapat tahu pengarah jutawan kebanggaan negara, Yusry bakal tamatkan zaman dudanya dengan pelakon cantik, Lisa Surihani. Tamatlah tempoh status duda Yusry pada 23 Februari nanti. Harap-harap janganlah ada anak dara menangis tengok pasangan merpati dua sejoli bersanding pada hari itu.

Joyah dah janji pada diri sendiri tak kan menitiskan air mata untuk Yusry walaupun dia pernah tolak cinta Joyah! Hati Joyah bagai dirobek-robek tau tengok 'kekasih tak jadi' muncul dengan bakal suri hidupnya di kulit Pancaindera minggu lalu.

Tapi cemburu-cemburu Joyah, tidak setinggi cemburu Yusry pada Lisa rupawan itu. Sebabnya Yusry sendiri akan bergandingan dengan Lisa dalam filem terbaru KRU berjudul Ular.

Tahun lalu, Joyah ada terbaca berita di akhbar Utusan Malaysia Yusry yang akan mengarah filem itu, tapi sekarang tugas itu dah digalas oleh Jason Chong, ala yang mengarah filem Belukar tu...

Mungkin Yusry ada alasan sendiri kenapa dia bertukar peranan dengan Jason pada saat-saat akhir. Bahagian itu Joyah tak berapa pasti tapi apa pun, kalau Joyah di tempat Yusry, mesti Joyah pun buat benda yang sama! Elakkan orang kesayangan kita senang-senang ‘dipegang’ pelakon lelaki lain. Sakit mata dan hati wwoooo....!
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails