Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Safura, Sharonizam dapat penawar


SUDAH dua tiga hari Diva dapat berita gembira tentang pasangan pelakon, Safura Yaacob dan suaminya, Sharonizam Noor yang baru sahaja menerima kehadiran cahaya mata baharu.

Yelah, dah lama tak dengar cerita mereka berdua selepas tragedi September lalu. Masa itu hidup pasangan itu jadi kelam apabila cahaya mata pertama hasil pernikahan mereka, Nur Aisyah Mariam, 3, meninggal dunia akibat demam panas.

Selang lebih seminggu, bapa Safura pula meninggal dunia. Besar sungguh dugaan yang Allah turunkan kepada Safura dan keluarganya.

Tuhan itu Maha Adil, sebab dalam perut Safura ketika itu ada anugerah yang tidak ternilai. Itu juga punca kepada kekuatan Safura agaknya.

Mungkin untuk tanamkan lagi kasih mereka terhadap Mariam, Safura dan suami namakan bayi baharu mereka sebagai Zara Nur Aisyah, sempena nama Mariam juga.

Diva harapkan kehadiran Zara yang lahir pada 3 Januari di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) itu boleh pulihkan semangat Safura yang dah banyak mengalirkan air mata sebelum ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails