Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Janji Jamal untuk orang Ipoh


Biarpun satu persatu kontroversi yang melanda Jamal sejak akhir-akhir ini, itu langsung tidak meninggalkan kudis buat lelaki yang cukup terkenal dengan lagu Di Penghujung Rindu ini.

Tidak mahu terus membiarkan dirinya larut dalam apa juga masalah yang melanda, Jamal sebenarnya tahu yang kerjaya seninya perlu didahulukan berbanding dengan hal peribadi.

Dia juga sedar peminat tidak pernah jemu menyokong apa juga produk terbaru dan sudah pasti dengan menghiburkan peminat sahaja cara untuk dia berterima kasih kepada semua.

Untuk itu pada 28 Januari ini, Jamal bakal mengadakan Konsert Jamal Abdillah Raja Pop 2012 bertempat di Stadium Indera Mulia, Ipoh, Perak bermula pukul 8.30 malam.

Seperti mana yang sudah diketahui, Jamal merupakan anak jati negeri Perak. kepulangan untuk menghiburkan peminat di sana ibarat sirih pulang ke gagang.

"Saya bersyukur kerana berpeluang untuk menghiburkan orang Perak. Sebelum ini saya belum pernah membuat konsert sebegini besar di sana dan sudah pasti saya cukup teruja menjelang 28 Januari ini.

"Memang ramai peminat saya di sana. Ada yang menyokong kerjaya seni saya tanpa pernah hadir menyaksikan sendiri persembahan secara langsung saya. Jadi saya mahu semua peminat hadir sama kali ini.

"Banyak pengisian baru yang pihak kami lakukan khusus untuk konsert di Ipoh. Selain daripada pemilihan hampir 30 buah lagu-lagu popular saya, peminat juga boleh beramah mesra dengan saya pada keesokan harinya.

"Tapi itu hanya untuk mereka yang membeli tiket VIP yang berharga RM300. Ada acara minum petang yang telah diatur buat peminat yang cukup istimewa ini," kata Jamal Abdillah ketika ditemui baru-baru ini.

Konsert Jamal Abdillah Raja Pop 2012 kali ini dibawakan secara eksklusif oleh Persatuan Budak Bus Stand Ipoh (BSSI) dan Bombay Worldwide sebagai permulaan langkah Jamal untuk tahun ini.

Sebelum ini Jamal pernah mengadakan persembahan konsert One Night Only With Jamal Abdillah pada tahun 2006, Jamal... Kembara Seniman (2009) dan Konsert J2011- Lagenda pada tahun lalu.

Bagi Jamal, dia tidak pernah penat menghiburkan peminat biarpun saban tahun dia pasti akan keluar dengan konsert berskala besar yang cukup mengujakan dirinya.

"Kali ini kami akan menggabungkan elemen konsert saya di di Istana Budaya dan Singapura yang berlangsung tahun lalu. Jadi peminat yang hadir ke Ipoh akan menyaksikan sendiri elemen-elemen ini yang pastinya lebih hebat.

"Kalau ikutkan saya sendiri tidak pernah menaruh harapan untuk buat konsert sebesar ini. Bila orang tawarkan peluang, saya terima dan akan lakukan yang terbaik.

"Saya anggap ini rezeki saya. Tak mungkin Jamal Abdillah akan mensia-siakan rezeki yang sudah ada di depan mata. Setidak-tidaknya saya dapat berbakti sedikit pada negeri kelahiran saya," kata Jamal lagi.

Dalam pada itu, tanggal 7 Januari lalu, penyanyi bersuara lantang ini telah bersama-sama menjayakan pertandingan karaoke Jamal Idolaku di Majlis Karnival Sehari Bersama Jamal Abdillah di Maju Junction.

Apa yang menariknya selain dari pertandingan karaoke, karnival ini juga turut memperkenalkan produk Awet Muda D'JAS keluaran syarikatnya Bintang Channel.

Produk itu sudah berada dipasaran dan dilancarkan secara rasmi bersama dengan album Raja Pop 2 pada Karnival Sehari Bersama Jamal Abdillah.

"Karnival ini adalah idea saya sendiri. Saya mahu berkongsi rasa dan mengumpul semua peminat saya," ungkapnya mengenai karnival yang turut mendapat kerjasama syarikat Warner Music Malaysia dan juga pusat beli-belah Maju Junction itu.

Malah, Jamal turut membuat kemunculan istimewa mendendangkan lagu-lagunya termasuk lagu hitnya bersama Malique Aku Maafkan Kamu.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails