Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Umie Aida ingin jadi lebih baik


KEBIASAANNYA pada 18 Januari, ahli keluarga Datin Paduka Umie Aida akan merainya sempena sambutan hari lahirnya dan dia sendiri sudah dapat menjangka apa rancangan yang bakal diatur.

Bagaimanapun sempena sambutan hari lahirnya yang ke-39 baru-baru ini, Umie tidak menduga dia akan dirai sehari sebelum tarikh kelahiran.

Justeru, sewaktu melangkah masuk ke Tournament Hall, Kelab Golf Kuala Lumpur (KLGCC), dia terkejut besar apabila melihat ramai rakan dan media berkumpul termasuk suami tercinta, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan.

"Ohhh... pandai kau orang semua simpan rahsia ya. Kali ini Umie betul-betul terkejut, sebab tidak dapat jangka langsung. Sebelum ini kalau buat majlis kejutan sambutan ulang tahun pun pada 18 Januari.

"Umie ingat nak keluar makan dengan Bet (adik perempuan) sahaja, sebab petang tadi abang cakap dia ada mesyuarat di Ipoh. Dari duduk di rumah baik Umie keluar makan dengan Bet.

"Rupa-rupanya, Bet dan abang berpakat. Apa pun Umie memang terharu dengan usaha mereka untuk mengadakan majlis ini," katanya terus terang.

Kata Umie, kalau boleh pada masa akan datang, tidak perlulah diadakan majlis kejutan untuknya kerana usia pun semakin meningkat.

Cukuplah katanya, dengan ingatan daripada orang yang tersayang dan keluar meraikannya bersama keluarga.

"Pada usia yang semakin meningkat ini, tiada apa yang Umie impikan pada hari bersejarah ini. Memadailah jika Allah berikan Umie rezeki yang berlimpah dan keluarga bahagia.

"Umie mahu menjadi isteri dan ibu yang lebih baik daripada sebelumnya," jawab Umie yang bakal menjalani penggambaran drama Kekasihku Seru musim kedua.

Pada majlis tersebut ramai rakan-rakan artis yang rapat dengannya hadir antaranya, Vanida Imran, Rashidi Ishak, Sofea Jane, Rebecca Nur Islam, Noniswara dan Nur Aliah Lee.

Majlis yang berlangsung dalam suasana santai itu diserikan dengan dendangan oleh adik Umie sendiri, Betty dan Noniswara.

Umie juga menghiburkan tetamu yang sudi datang bagi membuat kejutan untuk dirinya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails