Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Zain tiada niat nikahi Rozita


JIKA mahu diukur kebolehan Zain Saidin sebagai pelakon sudah pasti ramai yang mencemuh lakonannya yang didakwa masih hambar. Namun, kekurangan itu diisi dengan cerita cinta dan gosip.

Pelakon yang sedang sibuk dengan penggambaran drama 13 episod, Bermulanya Di Sini itu didakwa sedang hangat bercinta dengan aktres cantik, Rozita Che Wan. Timbul seketika dan kemudian tenggelam, cerita itu tidak pernah ada penyudahnya.

Terbaru, aktor yang drama Gemersik Kalbu ini dikatakan bercuti bersama Rozita di Genting Highlands. Bukan hanya mereka berdua tetapi misi memupuk cinta itu turut disertai anak-anak Rozita, Ammar Effendy, 15, dan Aniq Ezzra, 12.

Pasangan itu semakin mesra sejak sama-sama terlibat dalam drama Kiah Pekasam. Bagi merungkai gosip tersebut, Sensasi Bintang meminta Zain berterus-terang dalam isu ini.

Penat tak asyik dilayangkan berita yang sama?

Penat juga tetapi asyik cerita yang sama sahaja yang keluar, nak buat macam mana? Saya cuma takut pembaca yang penat diberikan cerita yang sama. Bagi saya, pembaca mahu tahu cerita Rozita. Semuanya lebih kepada dia dan bukan saya.

Sebenarnya hubungan itu bagaimana?

Kawan, memang itu yang saya katakan daripada dahulu sampai sekarang. Jawapan saya sama sahaja. Terpulanglah kepada pembaca untuk mentafsir.

Anda melihat ini sebagai sebuah gosip biasa atau promosi diri?

Bagi saya, ini gosip biasa sahaja. Saya tak anggap lebih daripada itu. Memang gosip biasa. Malah saya tidak anggap sebagai sebuah promosi diri pun. Biasa sahajalah.

Tidak rasa digunakan atau menggunakan?

Biasa lah, kerja orang media. Mereka mahu tulis cerita. Saya tidak rasa apa-apa. Malah saya rasa biasa. Tidak rasa digunakan atau menggunakan.

Siapa diri anda sebenarnya dalam dunia hiburan?

Saya hanyalah seorang pelakon.

Sejauh mana keseriusan berlakon itu kerana yang muncul kebanyakannya gosip semata-mata?

Saya serius tapi saya tidak tahulah orang nak anggap apa. Gosip itu normal. Tidak ada artis yang tidak kena gosip. Bagi saya, itu normal.

Sejauh mana anda jujur untuk memperisterikan Rozita?

Tidak pernah terfikir benda itu (mengahwini Rozita). Saya anggap Rozita sebagai kawan. Saya pernah berjumpa dengan anak-anaknya. Anak-anak Rozita peramah macam mak dia juga.

Apa sasaran dalam industri hiburan sebenarnya?

Saya tidak ada target sebenarnya. Cuma berlakon dan lihat apa yang akan berlaku. Kalau ada pencapaian, adalah hasilnya. Inikan kerja, jadi apa yang diberi, saya terima. Itu sahaja.

Dengarnya sedang sibuk menghasilkan single rap?

Tidak siap lagi. Saya akan keluar dengan tiga buah single iaitu Transformasi, Cinta Jelita dan Niat Khalifah. Lagunya dibuat oleh rakan saya, seorang deejay dan saya menulis lirik untuk ketiga-tiga single saya.

Cinta Jelita ditulis untuk siapa?

Bukan untuk siapa-siapa, cuma sebuah lagu sahaja.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails