Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Cinta Yuna kecundang

HATI wanitanya ini sangat rapuh untuk berbicara lanjut mengenai kisah cinta yang sudah pun bernoktah bersama kekasih, Qushairi Mohammed Razali yang dikenali sebagai Qi baru-baru ini. Tambahan pula banyak fakta tak betul tersebar tentang hubungan cintanya yang putus itu. Ada yang kata penyanyi membesar di Subang Jaya, Selangor ini putus sebab kehadiran orang ketiga dan retak menanti belah selepas Yuna,25, menukar gambar profil di laman sosial Twitter apabila selama ini gambar mereka berdua di situ. "Sebenarnya, kami beri ruang sementara dalam hubungan ini. Kami cuba fokus dalam karier masing-masing sebab susah, saya di Amerika Syarikat (AS) dan dia di sini. Apa pun, kami hormat keputusan sebab nak kejar impian masing-masing," katanya jujur. Apa maksud 'beri ruang sementara' mengikut definisi Yuna? Yuna berkata: "Kami dah tak ada komitmen. Saya bebas nak buat apa yang saya nak. Boleh kata macam single but not available." Penyanyi yang mula menulis lagu sejak berusia 19 tahun ini turut mengakui bahawa mereka masih berkawan baik sehingga ke hari ini. "Benda ini macam rumit nak cakap terus terang. Saya hormat Qi sebab dia seorang yang kuat bekerja dan dia pun tahu macam mana cara saya bekerja. Tapi sejak akhir-akhir ini, (hubungan) ada susah sikit. Tanggungjawab saya terlalu banyak. Saya kena kerja kuat. "Mungkin juga sebab jarak terlalu jauh mengundang perkara ini. Kamu semua (wartawan) pun tahu yang kesibukan saya macam mana, sentiasa ada kerja yang kena buat. Jadi, biarlah berehat sekejap dan fokus pada apa yang kami nak. Kami manusia biasa dan tetap berdepan dengan masalah seperti pasangan kekasih lain," ulas Yuna lagi. Adakah keputusan berpisah itu atas kehendak bersama? Penyanyi yang masih dalam mempromosikan album dan siri jelajah di 20 tempat AS berkata: "Ia adalah keputusan bersama."
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails