Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Awie suka ramai anak


KEHADIRAN puteri bongsu dalam kehidupan keluarga penyanyi rock terkemuka ini ternyata memberikan seribu satu cahaya.

Puteri Qasseh Antasha yang dilahirkan pada 19 April lalu di Hospital Pakar Ampang Puteri, Selangor, menambah seri dalam kehidupan Awie dan isterinya, Rozana Misbun, 31, serta kepada anak-anak mereka.

Awie atau nama sebenar Ahmad Azhar Othman, 42, merupakan insan yang paling gembira dengan kehadiran anak kelimanya yang dilahirkan dengan berat 3.88 kilogram pada pukul 3.19 petang.

Cerita Awie, kehadiran Qasseh melengkapkan hidupnya kerana dia memang suka mempunyai anak yang ramai.

"Alhamdulillah kelahiran Qasseh menggembirakan semua orang. Saya memang suka mempunyai ramai anak, riuh-rendah rumah kami.

"Saya tidak ada kuota untuk berapa orang bilangan anak. Selagi diberikan rezeki selagi itulah kami menerimanya.

"Anak-anak saya yang paling gembira apabila mereka mendapat adik baru. Mereka asyik hendak mencium pipi Qasseh yang gebu itu.

"Kami tidak ada masalah menjaga anak-anak kami ini. Nakal tu biasalah tetapi Alhamdulillah semuanya mendengar kata," cerita Awie ketika ditemui pada majlis cukur jambul yang diadakan di salah sebuah restoran terkemuka di sini.

Puteri Qasseh Antasha merupakan hasil perkongsian hidup Awie dan Rozana.

Dua orang anak lelaki mereka sebelum Qasseh bernama Putra Ahmad Merrah, 3, dan Putra Ahmad Rezzki, 2.

Menariknya, bayi comel itu berkongsi tarikh kelahiran dengan Rozana.

Sebelum ini, menerusi perkahwinan pertamanya dengan penyanyi Arni Nazira, Awie mempunyai dua orang anak perempuan, Puteri Aleeya Antasha, 10, dan Puteri Aleefa Antasha, 8.

Majlis yang dihadiri lebih 100 tetamu itu turut diserikan dengan kehadiran rakan-rakan artis dan sutradara terkenal, Mamat Khalid.

Pada majlis itu, Kumpulan Marhaban Nurul Ain, Cheras Baru turut mendendangkan marhaban sambil berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

Ceritanya, walaupun dia sentiasa sibuk dengan kerjayanya sebagai penyanyi dan pelakon, namun Awie sentiasa mencuri masa untuk berhibur bersama keluarganya.

Baru-baru ini, ujar Awie, dia dan keluarganya serta keluarga ahli kumpulan Wings menghabiskan masa bersama keluarga masing-masing dengan bercuti ke Pulau Perhentian.

Ketika percutian itulah Awie akan menggunakan sepenuh masannya untuk berseronok dan menghabiskan masa bersama isteri anak-anak dan keluarga ahli kumpulan Wings untuk mengeratkan silaturrahim.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails