Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bakal isteri Jimmy


SELAMA ini Papa hanya sering mendengar cerita mengenai pengacara terkenal, Jimmy Shanley bakal menamatkan zaman bujangnya.

Bagaimanapun, seingat Papa, tiada pula mana-mana media yang pernah menyiarkan foto bakal isteri pengacara muda dan tampan itu.

Khabarnya, Jimmy belum bersedia untuk mendedahkannya kepada umum kerana dia lebih senang membenarkan media merakamkannya pada majlis pertunangannya nanti.

Namun begitu, hujung minggu lalu, Papa dikejutkan dengan kehadiran sekeping kad yang disampaikan oleh seorang kenalan lama.

Sangkaan Papa kad berkenaan merupakan kad kahwin teman itu tadi, namun selepas dibuka sampulnya rupa-rupanya ia adalah kad pertunangan Jimmy.

Amboi tengok kad saja sudah cukup untuk membuatkan Papa menjangkakan majlis pertunangan yang akan berlangsung pada hari Jumaat ini di Sungai Buloh, Selangor tentunya meriah bukan.

Jimmy bakal mengikat tali pertunangan dengan Suhaila Eliani Datuk Suhaimy. Suhaila merupakan anak kepada seorang pengasas produk kecantikan yang popular.

Pasangan berkenaan difahamkan akan bernikah dan bersanding pada bulan Oktober depan dan Papa juga diberitahu, jurusolek ternama tanah air, Zulfazli Suhadi telah dipilih sebagai jurusolek untuk majlis persandingan itu.

Pilihan yang dibuat oleh Jimmy dan Suhaila memang tepat kerana tiada siapa yang boleh menyangkal sentuhan emas Zulfazli yang sudah menata rias wajah banyak muka termasuk golongan selebriti.

Doa Papa buat Jimmy dan Suhaila, semoga majlis pertunangan mereka akan berjalan lancar.

Tahniah kepada mereka berdua dan pesanan Papa jangan lupa layangkan jemputan buat kami di Utusan Malaysia ya!
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails