Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bercerai jua akhirnya-Aleeza Kassim


TIBA-tiba dan sangat tiba-tiba. Itulah yang berlaku kepada rumah tangga yang dibina oleh model terkenal Aleeza Kassim dan Mohd. Fauzi Che Rus yang akhirnya menemui pengakhiran. Rupa-rupanya dalam diam-diam mereka ingin bercerai.

Sedih juga bila Joyah memikirkan apa yang telah berlaku pada rumah tangga yang sudah dibina hampir empat tahun itu. Tapi apa kan daya, masing-masing telah membuat keputusan tentang perkara itu.

Sejak mula mendirikan rumah tangga dulu, sudah banyak spekulasi yang timbul membabitkan pasangan ini. Tapi masing-masing menafikan yang mereka mempunyai masalah dan cuba sedaya upaya untuk menjernihkan keadaan.

Ada yang kata mereka berantakan gara-gara tak punyai anak dan tak kurang juga kedengaran yang mengatakan keretakan rumah tangga mereka disebabkan orang ketiga.

Walaubagaimanapun, Aleeza menafikan hal tersebut reda dengan ujian yang menimpa rumah tangga yang dibina bersama duda anak dua itu dan mengharapkan keajaiban kelak.

Jadi Joyah minta peminat bersabar dan mendoakan yang terbaik buat rumah tangga mereka ya memandangkan pada 21 April ini kes mereka akan diputuskan di mahkamah. Harap-harap Aleeza tak lari apabila bertemu Joyah nanti.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails