Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Chef Wan mengamuk ada orang dengki


Datuk... Sabar ya Datuk... Bawa mengucap banyak-banyak...Itulah yang Niezam nak kata kepada Datuk Chef Wan yang sekarang ini berada di London kerana menjayakan rakaman sebuah program berbentuk masakan.

Khamis lepas Niezam ada terbaca status dalam Facebook Chef Wan. Dalam status dia tu, Chef Wan marah sangat apabila ada orang yang cuba nak tabur pasir dalam periuk nasinya.

Lepas tu Niezam pun hantar mesej kepada Chef Wan dan tanya dia apa hal yang berlaku sampai nak mengamuk dalam Facebook?

Chef Wan pun balas dan minta Niezam tulis dalam keluaran ni mengenai isi hati dan perasaan sakit hati dia yang tak dapat dibendung lagi.

Hai... Ingatkan bila dan selesai kes ada orang bomohkan Chef Wan tak lama dulu, dah tak ada cerita panas lain. Tut-tut... Ada juga kisah yang hebat.

Kata Wan, baru-baru ni dia terbang ke Mauritius untuk menghadiri satu program masakan dengan TV9.

Bila sampai di pulau itu, salah seorang pegawai kanan sebuah syarikat penerbangan telah bertemu dengannya dan memberitahu ada satu agensi dari Malaysia ini telah memburuk-burukkan Chef Wan.

Agensi itu yang turut membuat promosi masakan di pulau berkenaan sudah melarang pegawai kanan syarikat penerbangan berkenaan daripada mengundang Chef Wan untuk program-program masakan di pulau itu pada masa akan datang.

Alasan diberi, kalau ambil Chef Wan takut nanti akan menyusahkan orang.

“Awak tahu tak pegawai syarikat penerbangan tu terkejut bila orang Malaysia sendiri yang melarang Wan untuk membuat promosi mengharumkan nama negara di tempat mereka.

“Sebelum ni abang bekerjasama dengan pihak di Mauritius tu tanpa ada apa-apa masalah dan dapat pujian lagi. Tapi tak sangka pula ada orang dari agensi yang dihormati di Malaysia sanggup tabur pasir dalam periuk nasi Wan,” katanya.

Chef Wan juga memberi amaran jika pegawai berkenaan masih lagi melakukan perkara yang sama, dia tidak teragak-agak untuk menyenaraikan nama individu terbabit dan bersemuka dengan mereka.

“Wan nak ingatkan mereka, sarang tebuan jangan dijolok,” katanya marah.

Baiklah Abang Wan... Jangan marah-marah lagi ya. Lepas keluar cerita ni mungkin pihak yang berkenaan tu sedar dan tak buat lagi.

Harap-harap dia orang tahu la sengat Chef Wan lebih bisa dari tebuan.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails