Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Zaibo kahwin dalam diam?


Satu Johor kecoh kononnya ternampak pelakon komedi popular, Zaibo, 54, selalu sangat berkepit ke sana kemari dengan seorang wanita berusia awal 40-an.

Niezam dapat banyak panggilan telefon daripada orang Johor.

Salah seorang dari Rengit. Orang Rengit tu bagi tahu dia syak Zaibo dah kahwin senyap-senyap sejak beberapa bulan lalu.

Kalau tak kahwin pun mungkin tengah dok bercintan-cintun dengan wanita berkenaan.

Menurut peminat Kring Kring yang lain pula, Zaibo dengan wanita berkenaan begitu mesra. Mereka selalu ke pasar dan beli ikan sama-sama.

“Kami orang Johor ni minta Niezam tolong siasat segera. Dia orang macam laki bini. Mesti dah kahwin tu. Jangan la sorok-sorok kalau ye pun,” komen seorang pembaca.

Yalah... tak apa nanti akan disiasat perkara tu. Tak ada masalah sangat kalau setakat nak pasang teropong nak intai abang Zaibo kita ni.

Pagi Jumaat lepas Niezam telefon Zaibo dan minta dia jelaskan betul ke tak dia kahwin diam-diam?

Niezam kata kat dia, jangan nak sorok-sorok kalau benda yang baik. Nanti tak berkat, kahwin setahun, dua, terus bercerai sebab kena sumpah dengan peminat.

Tanpa mahu berselindung, kata Zaibo dia mengaku memang sedang berkawan baik dengan seorang janda anak sembilan.

Tapi hubungan tu tidak lebih-lebih. Hubungan tu macam adik dan abang angkat sahaja.

“Saya memang berkawan baik dengan wanita Rengit tu. Sejak kebelakangan ni bila tak ada shooting memang saya selalu ke sana. Dia adik angkat saya. Kami dah kenal dekat 10 tahun dah,” kata Zaibo.

Menurut Zaibo lagi pada mulanya dia berkawan baik dengan kakak kepada wanita itu yang merupakan seorang petugas di sebuah universiti di Johor.

Ketika ada banyak program di Singapura, Zaibo menumpang di rumah kenalannya itu di Johor Bahru. Dari situlah Zaibo dan keluarga wanita berkenaan menjadi rapat sampai sekarang.

“Saya minta kepada sesiapa yang nampak saya berdua-duaan di pasar atau di mana-mana kedai makan ke, jangan salah faham pula. Dia bukan isteri saya tapi adik angkat sahaja,” ujarnya.

Harap-harap selepas ini kepada sesiapa yang tertanya-tanya mengenai persoalan status Zaibo tu, akan berpuas hati dengan penjelasan ini ya. Jangan nak pening-pening lagi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails