Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Nas Ahmad tinggalkan Melodi!


BAGAI nak luruh jantung Zubir apabila menerima perkhabaran terkini, personaliti terkenal TV3, Nas Ahmad atau lebih popular dengan gelaran Abang Rambut Ketak ditamatkan perkhidmatannya sebagai penerbit Melodi! Zubir dimaklumkan lagi, tugas Nas Ahmad sebagai wartawan penyiaran yang mengendalikan segmen popular Melodi, Terjah bakal ditamatkan apabila dia hanya muncul di Melodi sehingga penghujung bulan ini saja.

Memang menjadi lumrah, seorang penerbit rancangan TV tidak akan kekal selama-lamanya pada satu-satu program saja, tapi Nas belum sampai setahun bergelar penerbit Melodi, dia sudah menerima nasib tidak baik sedangkan beliau adalah tulang belakang yang menaikkan rating Melodi selama ini dan dalam masa sama melakukan revamp ke atas program itu baru-baru ini, sekali gus menubuhkan Skuad Melodi!

Daripada sumber yang menceritakan perkara ini, TV3 sudah menemui pengganti Nas sebagai penerbit Melodi yang baru dan akan memulakan tugasnya bermula bulan depan. Persoalannya sekarang, apa kesalahan Nas sehingga dia tidak dibenarkan lagi bersama Skuad Melodi?

Maklumat lain yang Zubir peroleh, ada yang mendakwa Nas merajuk sebab itu dengan tiba-tiba dia mengambil keputusan meletakkan jawatannya sebagai penerbit Melodi. Tapi, jika benar, Nas merajuk dengan siapa? Sepanjang mengenali Nas secara dekat, dia adalah seorang kakitangan TV3 yang amat berdedikasi dan komited dengan tanggung jawabnya menyajikan hanya yang terbaik dan sensasi untuk Melodi.

Apa yang Zubir sedia maklum, ibu Nas baru saja meninggal dunia, tapi takkan disebabkan kematian ibunya membuatkan Nas berubah sikap, merajuk dan berlaku kemurungan dalam kerjayanya?

Pun begitu, perkhabaran Nas Ahmad 'disingkirkan' dari Melodi TV3 adalah satu berita gembira kepada musuh-musuhnya dalam industri hiburan. Pasti mereka bertepuk tangan kerana tiada lagi si mulut laser yang akan melakukan segmen Terjah mencungkil kehidupan peribadi mereka yang sentiasa diselubungi cerita sensasi dan kontroversi panas!

Namun, Zubir mengharapkan tenaga kreatif TV3 seperti Nas Ahmad sewajarnya diberi peluang membuktikan dia mampu menggegarkan lagi dunia hiburan dengan paparan isu eksklusif yang menjadi ‘makanan’ Nas Ahmad setiap minggu. Walau apapun keputusan TV3 mahupun daripada Nas sendiri, sebagai rakan seperjuangan dan sahabat karib, Zubir sentiasa mendoakan yang terbaik untuk dirinya, all the best bro, kita terjah yeeahh!

ZUBIR: Di Indonesia ada kumpulan muzik bernama Ada Band, sekarang di Malaysia muncul pula kumpulan Dengar Band, siapa tiru siapa?
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails