Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Suka ambil risiko


KERAP melihat wajahnya di kaca televisyen dengan sosok tubuh yang masih sama, tidak terhitung usia pelakon Hairie Othman kini sudah mencecah 38 tahun. Saat kali pertama masuk ke dalam industri seni melalui filem Kad Cinta, duda tiga anak yang berasal dari Kedah ini baru berusia 20 tahun.

"Terus-terang saya katakan, sekarang memang dah penat buat fotografi, beri pose atau tukar baju. Saya juga sudah puas menjadi seorang pelakon. Kini rasa nak naik pangkat jadi pengarah pula," ujar Hairie yang kini mula memperlahankan rentak sebagai pelakon kerana mahu menjadi pengarah.

Sedang dalam rangka promosi filem terbaru lakonannya, Jalang, yang dijangka menemui penonton pada hujung November ini, Hairie membawa watak Benjamin Adam, seorang lelaki baik yang menyukai seorang wanita 'nakal' namun cintanya tidak kesampaian.

Katanya: "Watak Ben Adam tidak memerlukan banyak elemen fizikal tapi lebih kepada pergolakan emosi."

Bercakap mengenai dakwaan dia bermasalah dan lari daripada produksi Dimensi Cinta, ringkas Hairie menyatakan kebenaran akan timbul pada akhirnya. "Saya tak suka melenting. Kalau betul saya bermasalah atau bawa lari duit orang, saya tidak akan bertahan selama 15 tahun dalam industri sebab orang takut nak bekerjasama dengan saya."
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails