Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Putri Mardiana, Wan Cromok bercinta?


Foto aksi mesra Mardiana dan Wan Cromok kiriman peminat.


Pelakon utama filem Santau dikatakan pernah menjalin hubungan intim dengan pengarah drama

TIDAK sabar Zubir menunggu tayangan filem sensasi, Jalang terbitan De’Baron Sdn Bhd dengan kerjasama Primeworks Studios Sdn Bhd ini yang bakal menjengah pawagam mulai 26 November ini. Mendengar judulnya saja mampu mengundang minat orang ramai memenuhi pawagam untuk melihat sejauh mana kehebatan bakat baru, Rosyasmin Mohamad Khanif atau Yasmin, 21, beraksi sebagai perempuan jalang bernama Maria yang aktif melakukan aktiviti pelacuran bertaraf elit.

Siapa Yasmin Khanif? Zubir tidak pernah mendengar namanya sebelum ini. Jauh sekali menonton lakonannya. Mudah-mudahan dengan kemunculan pertamanya di layar perak menerusi Jalang, ia mampu mengangkat namanya di persada seni tanah air. Pun begitu, dalam masa sama, Zubir sudah terdengar ura-ura cerita kurang enak perihal Yasmin yang dikaitkan dengan ahli keluarganya. Tapi tunggu, masih di peringkat ‘penyelidikan’.

Sebenarnya minggu ini Zubir bukannya hendak bercerita perihal Jalang mahupun Yasmin. Sebaliknya mengenai seorang lagi aktres baru, Putri Mardiana Zainal Abidin, 28, yang bakal meletup dengan filem sulungnya, Santau terbitan MIG Productions, bakal menjengah di pawagam bulan depan.

Terus terang Zubir katakan, memang Zubir tidak pernah kenal siapa Putri Mardiana, tapi sekurang-kurangnya Zubir berbangga kerana semakin ramai muka baru mendapat kepercayaan produksi gergasi seperti MIG mendukung watak utama menerusi filem terbitan mereka. Sekurang-kurangnya nama mereka pasti menjadi bualan peminat genre filem berkenaan, sekali gus mendapat perhatian pihak media massa seperti Zubir sendiri.

Pun begitu, nama Putri Mardiana menjadi perhatian Zubir selepas dia meledak dengan kisah perceraiannya bersama bekas suami, Shahnaz Norwawi apabila ikatan perkahwinannya terlerai pada Ramadan, baru-baru ini.

Akui Mardiana, sejak pertengahan tahun lalu, rumah tangganya dengan lelaki yang berjawatan perunding kejuruteraan mekanikal di Singapura itu bermasalah. Justeru, disebabkan merajuk dia melarikan diri selama enam bulan mencari ketenangan bersama keluarganya di Sitiawan, Perak.

Namun, itu cerita peribadi Mardiana, Zubir tak mahu ambil pusing lagi. Perkara yang dah lepas, biarkan berlalu pergi, jangan pandang belakang. Zubir sebenarnya lebih kagum dengan pencapaian Mardiana di bidang lakonannya apabila dia berjaya mengharumkan nama negara menyahut cabaran bertanding pada World Championship of Performing Arts 2009 di Los Angeles hingga meraih pingat emas kategori lakonan terbuka, baru-baru ini.

Pun begitu, ku sangka panas sampai ke petang, rupa-rupanya hujan di tengah hari apabila sekeping foto aksi mesra Mardiana bersama seorang lelaki yang dikenali sebagai pengarah drama, Mohd Ridzuan Mat Husin atau lebih popular dengan panggilan Wan Cromok, akhirnya jatuh ke tangan Zubir selepas dikirimkan seorang peminat dunia seni menerusi MMS, Khamis lalu.

Zubir difahamkan, Mardiana dan Wan Cromok pernah bergelar pasangan kekasih, namun adakah ikatan percintaan itu masih terjalin hingga ke hari ini, tak dapatlah dipastikan. Pun begitu, menurut sumber yang rapat dengan pasangan berkenaan, Mardiana dan Wan Cromok dikatakan pernah bercinta selama beberapa bulan, namun adakah masih berterusan hingga ke hari ini, hanya empunya diri yang lebih mengetahui.

Kita tunggu saja penjelasan daripada Mardiana, sama ada dia ingin mengaku itu gambarnya ketika bercinta dengan Wan Cromok atau mengambil jalan selamat mengakui itu sekadar foto superimpose (teknik pertindihan). Tapi, menurut cerita sumber sama, selain gambar berkenaan, ada beberapa keping lagi gambar Mardiana bersama Wan Cromok sedang bercuti di sebuah pusat peranginan terkenal! Zubir tak sabar nak melihatnya!

Sebelum ini, pernah tercetus desas-desus menyebut Wan Cromok dikatakan juga bekas kekasih dan rakan kongsi perniagaan kepada penerbit dan pelakon terkenal, Darling Ngasri. Namun, disebabkan tiada jodoh, ikatan percintaan itu terlerai begitu saja. Kini, Darling sudah pun bergelar isteri kepada Nur Azlin Rahmat yang dinikahinya Mei lalu. Wan Cromok juga yang membujang, siapa tahu mungkin jodohnya bersama Mardiana.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails