Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

"Biarlah orang mengata"-Hattan


SEJAK memegang status duda popular, nama penyanyi Hattan tidak pernah terlepas daripada perhatian masyarakat terutamanya apabila sering kali dikaitkan daripada artis sehinggalah kepada orang biasa.

Tapi itu langsung tidak berjaya menambat hatinya untuk mendirikan mahligai cinta abadi sedangkan anak tunggalnya semakin besar panjang.

Bukan mencari silap ataupun menyalahkan sesiapa tetapi tidak ada siapapun dapat menebak apa yang bersarang di hati penyanyi lagu Bisa Bonar ini walaupun sudah mempunyai beberapa pilihan teman tapi mesranya.

Ada yang mengatakan Hattan sudah “demand” bukan sahaja soal jodoh tetapi juga “demand” dalam mencorakkan kerjaya seni yang sudah dibina sejak sekian lama.

Malah kehidupan yang dikecapi oleh Hattan bukan lagi seperti dulu dan tidak kurang juga yang melabelkannya lupa diri dek kerana kesenangan dan kemewahan harta benda yang dimilikinya hari ini.

Kehebatan duda anak satu ini tidak terbatas setakat bidang nyanyian sahaja. Dia juga sering kali tampil dalam pertandingan-pertandingan pencarian bakat baru selaku juri.

Sering kali tampil dengan komen-komen pedas dan kritikan-kritikan yang bisa mencalarkan hati, ramai juga yang kurang senang dengan sikapnya itu dan ramai juga yang bersetuju dengan memandangkan dia orang lama dalam industri.

Enggan melatah dengan cakap-cakap orang yang tidak senang dengan dirinya, Hattan mengakui dirinya kini semakin sibuk dengan pelbagai tawaran yang diterima dan dia tidak punya masa untuk melayan semua cakap-cakap yang tidak membina mindanya.

“Saya tak peduli dengan semuanya, apa yang orang lain nak cakap biarlah. Semua orang boleh cakap apa sahaja tapi saya tahu apa yang saya lakukan.

“Keluar dengan perempuan orang bercakap. Tak keluar orang tanya. Habis apa lagi? Saya lebih suka mengambil sikap berdiam diri dan melihat keadaan yang berlaku.

“Andai sudah tiba jodoh saya tak menolak. Mencari atau tidak bukan masalah memandangkan itu bukan tujuan utama saya sekarang. Orang boleh label apa yang mereka suka, saya tak kisah.

“Kalau dikatakan fobia dengan perkahwinan, mungkin itu jawapan yang sesuai. Sejak enam tahun lalu saya selesa menguruskan diri sendiri dan Adam Iman dan tak ada sebarang masalah pun.

“Jadi lebih baik go with the flow. Bukankah itu lebih bagus?” ujarnya dengan nada yang serius.

Bercerita mengenai karier seninya pula, Hattan tidak dapat menyembunyikan rasa teruja dengan kehadiran album Inderawala baru-baru ini.

Serentak melancarkan Inderawala, Hattan juga turut sama mengeluarkan produk Addam Men Skincare khusus untuk lelaki.

Hattan menjelaskan kelahiran produk ini begitu istimewa dan eksklusif untuk peminat yang benar-benar menghargai kewujudannya sejak dahulu lagi dan itu juga lambang kasih sayang dirinya kepada peminat.

“Saya percaya kepada nilai eksklusif. Kalau peminat cari album Inderawala di kedai-kedai kaset, mereka tak akan jumpa kerana ia terlalu istimewa. Kalau nak mereka kena dapatkan Addam Men Skincare barulah boleh dapatkan Inderawala. Ia hadir dalam satu pakej dan saya fikir idea menggabungkan karya kreatif dan produk kecantikan ini satu idea yang baik kerana semua orang suka seni, semua orang juga suka kepada kecantikan dan kebersihan.

“Ini strategi perniagaan saya. Kalau orang lain nak cakap apa biarlah. Kalau ada yang kurang senang dengan cara saya apa boleh buat?

“Saya tak peduli dengan semuanya. Selama ini sudah banyak pengalaman yang saya lalui bukan sahaja dalam bidang nyanyian tetapi juga bidang perniagaan.

“Semuanya saya tanggung sendiri. Jatuh dan bangunnya saya selama ini benar-benar memberikan pengajaran yang cukup bermakna untuk saya melalui hari-hari mendatang,. Inderawala dan Addam Men Skincara adalah cara saya untuk berkongsi keseluruhan idea dan citarasa saya dengan peminat di luar sana” jelasnya yang kini popular dengan lagu Cinta Pertama.

Mengulas lanjut mengenai Addam Men Skincare dan Inderawala, Hattan memberitahu itu merupakan projek usaha sama antara Mum Bio Cos Manufacturing Sdn. Bhd. dengan Addamshop.

Bersedia untuk melantik banyak pengedar dan agen Addam Men Skincare, Hattan berharap mereka yang berminat boleh menghubungi talian 016-7683368 untuk keterangan lanjut.

“Terlalu banyak produk kecantikan untuk wanita di pasaran, tetapi tidak banyak untuk kaum lelaki. Sebab itu saya percaya Addam Men Skincare boleh pergi jauh sebab kurang persaingan, selain kualiti produk yang baik yang kami sediakan,” katanya, mempromosi.

Bercerita mengenai Inderawala juga, Hattan tidak dapat membayangkan rasa terharu atas kelahiran mini albumnya yang mendapat sentuhan komposer Edry Hashim itu.

Walaupun muncul dengan lima lagu baru dalam Inderawala, Hattan masih lagi belum berkesempatan untuk mempromosikan album berkenaan memandangkan jadual seninya yang begitu padat.

“Memang saya tak cukup masa. Saya sangat sibuk dengan persembahan pentas dan berlakon. Semakin banyak tawaran lakonan yang saya terima tetapi banyak juga yang terpaksa saya tolak.

“Nak tak nak saya kena selit juga jadual untuk promosi album dan Addam Men Skincare supaya dikenali ramai, saya tak kisah walaupun agak kelam-kabut untuk melakukan kesemuanya dalam satu masa,” kata watak utama dalam telefilem Rompakan Kabinet ini.

Mulai April ini, Hattan bakal terlibat dalam filem Bravo 5 yang menampilkan gandingannya dengan pelakon-pelakon hebat tanah air yang lain.

Hattan juga akan muncul menyerikan majlis pertandingan akhir Kacak Bergaya Vigor Pancaindera pada 27 Mac ini bertempat di Legend Hotel, Kuala Lumpur.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails