Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Kris Dayanti Nak Kahwin Lagi


Mangga Muda dapat cerita ni daripada kenalan yang rapat dengan Kris Dayanti (KD). Dengar khabar, janda Anang ini sudah pun mendapat pengganti yang cocok dengannya. Setelah lebih lima bulan bersendirian, akhirnya KD dikatakan bakal mengahwini pemuda yang juga dikatakan penyebab kepada keruntuhan rumah tangganya, Raul Lemos.


KD juga dikatakan menghabiskan masa bersama kekasihnya sempena sambutan Krismas dan tahun baru lalu. Tak salah rasanya KD ingin berkahwin lagi lebih-lebih lagi edahnya telah tamat. Namun mungkin kurang enak bila ianya seakan-akan mengiyakan tuduhan yang dilemparkan kepadanya dulu.

KD ketika ditemui di Kuala Lumpur baru-baru ini kelihatan sugul akibat perceraian, lebih-lebih lagi apabila tidak dibenarkan bertemu anaknya. Mungkin kehadiran Raul berjaya memecahkan kerinduan terhadap keluarga yang telah dibina sejak 13 tahun lalu. Apapun kita nantikan detik 29 Januari 2010 nanti. Jika benar, Mangga Muda doakan kebahagian KD bersama pasangan barunya.



Mangga Muda - Seronok tengok pasangan dirikan masjid. Kalau boleh dengan adunan yang kukuh, jangan mudah runtuh bila ditimpa badai.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails