Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Pasha bersalah


SIGIT PURNOMO atau Pasha, Ungu akhirnya ahli kumpulan didapati bersalah kerana bekas Melakukan penganiayaan terhadap isterinya, Okie Agustina Sofyan. Pasha dijatuhi Hukuman Penjara 10 bulan dengan masa percubaan selama 12 bulan.

Hukuman dengan Pasha bermakna percubaan ini tidak perlu menjalani Hukuman Penjara kecuali Jika dalam tempoh tersebut dia sekali lagi membuat aniaya terhadap wanita itu.

Hukuman terhadap Pasha ini dijatuhkan oleh Majelis Hakim Mahkamah Negeri Bogor, DKI Jakarta. Semasa Hukuman dibacakan, Pasha diminta supaya mengawal emosinya dan memperbaiki hubungan dengan bekas isteri terutamanya dalam hal Penjagaan anak-anak.

Bagi Pasha, Hukuman yang harus dijalaninya bukanlah satu Hukuman yang ringan Sentiasa kerana dia harus berhati-hati dalam setiap tindakannya. Namun Hukuman yang dijatuhkan terhadap Pasha adalah Hukuman lebih ringan daripada yang dituntut oleh PIHAK Pendakwa Penjara iaitu satu tahun setengah.

Okie Agustina melahirkan rasa hatinya kurang puas dengan Hukuman yang telah dijatuhkan terhadap Pasha kerana jauh menyimpang daripada tuntutan pendakwaan dahulu. Namun menurut Okie niatnya bukanlah untuk memenjarakan Pasha, cuma ingin memberi pengajaran bahawa perbuatannya selama ini adalah salah.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails