Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Elly Mazlein & Lelaki Misteri Di Hotel?


Disebabkan sering bergandingan dalam beberapa buah drama bersama Adi Putra, Elly Mazlein dikatakan telah menjalin hubungan dengan aktor tersebut. Terbaru, mereka membawa watak sepasang kekasih di dalam teater ‘Sri Mersing’.

Ketika ditanya sejauh mana kebenaran gosip itu, Elly terdiam seketika sebelum menjawab, “Benda ni masih baru, jadi saya tak kisah. Gosip-gosip macam ni tak ganggu karier Elly. Elly datang dengan niat yang baik, hanya untuk teater ‘Sri Mersing’."

Selain itu, timbul juga gosip kononnya ada yang melihat kelibat Elly bersama seorang lelaki di sebuah hotel.

Apabila diminta mengesahkan kebenaran perkara itu, Elly hanya berkata, “No komen. Anak seni ni dia sentiasa dengan gosip. Saya tak nak komen apa-apa tentang perkara ini. Takpe lah, semoga Allah merahmati dia (merujuk kepada orang yang menyebarkan cerita ini).”

Biasalah kalau dah jadi artis, ke mana-mana pun pasti ada mata yang memandang. Tambahan pula, muka cantik macam Elly ni. Kan senang Elly kahwin je. Mesti dah tak timbul gosip-gosip macam ni.

“Elly memang mencari (calon). Tapi jodoh di tangan Allah.”

Tatkala ditanya bila Elly merancang untuk menamatkan zaman bujang, dia memberitahu lambat lagi kerana hendak memberi tumpuan pada kerjaya lakonan.

Elly gedik?
Sinonim dengan watak lemah-lembut, Elly menepati ciri-ciri seorang gadis Melayu. Raut wajah dan karektornya yang lemah-lembut ini pasti mencairkan hati mana-mana lelaki di luar sana.

Namun ada juga segelintir pihak yang tidak suka dengan wataknya yang lemah-lembut ini. Ada yang mengatakan ia sengaja dibuat-buat malah ada juga yang menyampah melihat Elly yang nampak gedik dengan watak lembutnya itu.

“Tak nak komen pasal hal ni. Kelakarlah benda tu jadi isu. Pada Elly, tak kisah apa orang nak cakap, janji rezeki saya ada,” ujar Elly ketika ditemui di sidang media teater ‘Sri Mersing’ di Istana Budaya baru-baru ini.

“Elly teringin nak buat macam-macam watak, tapi ramai peminat tak suka Elly bawa watak jahat. Apa-apapun Elly tumpu pada rezeki mana yang datang.”

Elly kini sedang menumpukan sepenuh perhatian pada teater ‘Sri Mersing’ yang akan dipentaskan malam ini. Disebabkan kesibukannya membuat latihan, Elly yang membawa watak Sri Mersing terpaksa menolak tawaran lain.

Menurut Elly, dia hanya menerima satu tawaran saja pada setiap masa.

“Elly terpaksa tolak tawaran lain. Bagi Elly, rezeki tak ke mana-mana. Apabila orang dah ‘offer’, kita kena hargai. Kita jangan terlampau tamak. Kalau fikir rugi memang rugi kalau ambil satu tawaran saja, tapi kalau ambil banyak-banyak ‘job’ nanti, kualiti tak ada.”

Selepas tamat pementasan teater ‘Sri Mersing’, Elly akan menjalani penggambaran untuk sebuah drama bersiri. Dek kerana sering menghiasi drama-drama tempatan, Elly layak diberi gelaran Ratu Drama.

Kali terakhir Elly berlakon filem adalah pada tahun 2003 dalam ‘Tangkai Jering’, ‘Janji Diana’ dan ‘Gerak Khas The Movie’. Ada diterimanya tawaran untuk berlakon filem, tapi ditolak kerana jadualnya yang padat.

Rancang buat ‘single’
Umum mengetahui Elly juga merupakan seorang penyanyi. Dia pernah muncul dengan album berjudul ‘Sutera kasih’ dan ‘Atas Nama Cinta’.

Terbaru, Elly merancang untuk membuat ‘comeback’ dalam bidang nyanyian dengan mengeluarkan ‘single’ baru pada tahun ini.

“InsyaAllah, Elly ada perancangan untuk keluarkan ‘single’. Nanti Elly akan uar-uarkan. Semuanya masih dalam perbincangan.”

Teater ‘Sri Mersing’ diadaptasi daripada sebuah filem Melayu klasik lakonan Allahyarham Nordin Ahmad pada tahun 1960 berjudul ‘Sri Mersing’. Teater ini dibintangi oleh Adi Putra, Elly Mazlein, Leez Rosli, Melissa Saila, A.Galak, Rusdi Ramli, Hairi (Anak Wayang), Azizah Mahzan, Dato’ Mustapha Maarof dan Datin Hjh Rosnani Jamil.

Ia akan dipentaskan mulai 12 - 21 Mac ini di Istana Budaya. Harga tiket yang dikenakan adalah sebanyak RM150, RM120, RM80, RM50, RM30 dan RM20.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails