Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Syahrini cinta baru Anang


TIGA KALI ciuman lembut singgah di pipi, kening dan bahu Syahrini dari Anang ketika mereka berduet di acara Dahsyatnya Awards menyebabkan pasangan duet ini kini menjadi bualan hangat. Adakah Anang kini sudah menjumpai pengganti KD dalam hidupnya?

Seperti selalu Anang sering berdolak-dalik tentang hubungan ini walaupun khalayak sudah dapat meneka daripada kemesraan mereka. Anang menyatakan ciuman itu hanyalah sebagai ucapan terima kasih pada Syahrini kerana telah sudi menjadi pasangan duetnya.

Syahrini dan Anang berduet dalam lagu ciptaan Anang yang bertajuk Jangan Memilih Aku. Jika dulu Anang berduet dengan KD kini Syahrini menggantikan tempat KD. Banyak suara yang kedengaran bahawa suara Syahrini mirip suara KD namun bagi Anang, Syahrini mempunyai keistimewaannya tersendiri.

Apabila ditanya, Syahrini mengaku terkejut dengan tindakan Anang menciumnya dan menganggap ciuman dari Anang itu hanyalah sebagai penghargaan Anang terhadap pasangan duetnya. Syahrini juga tidak menyalahkan masyarakat jika ciuman itu disalah ertikan kerana menurutnya dia dan Anang memang mempunyai kedekatan sebagai seorang penyanyi dan pencipta lagu.

Anang juga tidak mempunyai masalah jika kemesraan yang ditunjukkannya bersama Syahrini akhirnya akan berkembang di mata masyarakat kerana setiap yang berkembang tersebut menurutnya bukan datang dari mulut mereka berdua. Masyarakat hanya memberi pendapat dan apa yang sebenarnya berlaku hanya dia dan Syahrini sahaja yang tahu.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails