Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Sarimah rasa nak terkencing


Ramai pembaca memberi komen menyaksikan rancangan pertama Akademi Fantasia Kelapan (AF8) yang mula bersiaran pada hari Sabtu minggu lalu.

Ada yang kata tahun ni semua peserta ada suara yang power-power. Tapi muka pula tak boleh "blah" sangat.

Tak apalah... soal muka tu nak buat macam mana? Ia ciptaan Tuhan. Tapi kalau rupa paras tak cantik atau kacak sekalipun tak semestinya mereka tak boleh berjaya.

Dalam masa yang sama Niezam dapat juga respons daripada penonton yang mendakwa mereka tak puas hati melihat kolaborasi pengacara Jimmy Shanley dan Sarimah Ibrahim.

Kata peminat macam ada yang tak kena saja.

Yalah.. kedua-dua pengacara ini masih lagi baru. Tentulah mereka sedang mencari keserasian. Lagipun bukan senang nak kendalikan sebuah program besar macam AF ni.

Rabu lalu Sarimah sempat singgah ke pejabat Pancaindera. Niezam tanya apa komen dia mengendalikan AF8?

Kata Sarimah, dia macam nak terkencing. Seperti biasalah bila di atas pentas, memang perasaannya gugup tapi lama kelamaan dia dapat sesuaikan keadaan.

"Masih baru lagi. Saya pun macam tak percaya jadi pengacara AF8 ni. Rasa macam nak terkencing. Hebat betul penangan AF," katanya.

Niezam tanya macam mana gandingannya dengan Jimmy? Okey ke tak?

Menurut Sarimah buat masa ni keserasian di pentas AF8 itu masih belum wujud kerana kedua-dua pengacara rancangan tu masih lagi baru.

Mungkin kalau sudah beberapa minggu bersama baru ada keserasiannya walaupun pada dasarnya mereka berkawan baik.

Mudah-mudahan Jimmy dan Sarimah dapat melakukan yang terbaik untuk AF8. Bukan apa, selama ini imej Aznil Nawawi masih terpahat tebal di hati penonton yang merasakan dia pengacara terbaik dalam AF.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails