Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Mak Datin tak suka Rozita Che Wan


KALAU sebut nama Rozita Che Wan tidak lain yang dikaitkan dengannya kecuali lelaki. Selak akhbar atau melayari internet, tiada lain yang diperkatakan mengenai janda jelita itu kecuali perihal lelaki. Ada saja lelaki digosipkan dengannya.

Kak Pora dulu sewaktu awal perceraian turut dihampiri lelaki berhidung belang. Bermacam ayat digunakan untuk memikat Kak Pora tapi minta maaflah. Kak Pora memang tak layan. Maklumkah jaga kelas. Jadi, Kak Pora memang faham benar apabila Rozita memberitahu, memang ada wanita yang berdesing telinga setiap kali mendengar namanya.

Orang cantik, lelaki mana yang tidak berdebar melihat kelibatnya. Hebat penangan janda jelita itu sampaikan Kak Pora mendapat tahu kedatangannya ke lokasi penggambaran di daerah tertentu terpaksa dirahsiakan. Mungkin ada yang tidak percaya tetapi itu realiti yang berlaku kepada Rozita. Disebabkan tidak mahu menimbulkan masalah besar, pihak produksi terpaksa mengunci mulut supaya isteri mana-mana Datuk, Tan Sri atau VIP tertentu tidak mengganggu penggambaran. Bimbang benar isteri VIP tertentu jika kedatangan Rozita menggugat keharmonian rumah tangga mereka. Sampai begitu sekali mereka cemburukan Rozita. Sedangkan tak ada apa-apa pun. Tapi bila tahu Rozita ada dalam shooting sesebuah drama yang dibuat di daerah atau negeri tertentu, ada mak-mak datin jadi tak senang duduk. Tak faham Kak Pora... entah apa yang bermain dalam kepala mereka. Mungkin takut Rozita rampas suami mereka kot?

Setahu Kak Pora, Rozita sendiri jarang menghadiri acara yang disertai VIP. Bukan tiada tawaran untuk dia muncul di majlis yang dihadiri tetamu kenamaan tetapi Rozita menolak tak mahu disalah anggap oleh mana-mana isteri VIP. Agak lucu juga apabila Rozita memberitahu dia sendiri tidak kenal kebanyakan lelaki yang dikaitkan dengannya. Sebaliknya mereka pula yang beriya-iya mahu dikaitkan dengan jelitawan itu.

Pantang ditanya mengenai gosip dengan Rozita, senyum lelaki itu melebar pada hal langsung tidak pernah bersua muka. Bila difikir memang sakit hati tetapi apa boleh Rozita lakukan kecuali menahan perasaan. Nak melatah pun tak guna kerana nanti yang dipersalahkan dirinya juga. Biasalah Rozita, begitulah nasib sebagai ibu tunggal apatah lagi kau tu memang janda berhias. Nafsu lelaki tulen mana yang tak bergelora tengok kau yang cantik dan seksi tu!

Kak Pora sudah masak besar dengan stigma masyarakat. Sampai sekarang pun masih ada yang mencemuh bila Kak Pora keluar bergaya sikit. Baru pakai gaun hijau ketat nak pergi majlis anugerah, ada jiran yang dah jeling semacam aje. Habis, macam mana tu? Jangan ingat kami bergaya kerana mahu menggoda laki orang!
KAK PORA: Ada juga yang cemburu mendengar kebahagiaan pelakon Zizie Ezette dengan Datuk Bung Mokhtar...
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails