Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bunga-bunga cinta - Misha

STATUS selebriti yang dipegangnya hampir sedekad tidak pernah mengaburi mata wanita ini untuk hidup di dalam dunia angan-angan. Cukup matang melontarkan setiap pendapat, bagi ibu angkat kepada Muhammad Adam Emir berusia enam dia percaya definasi kehidupan itu sentiasa berubah. Sudahpun mengikat tali pertunangan dengan seorang juruterbang, Firos Ezzwan Rossly, 30, menurut Misha Omar,30, dia kini sudah bersedia untuk melangkah ke fasa baru kehidupannya. Menyentuh soal perkahwinan, Misha memberitahu masih belum ada tarikh pasti bila dia dan si jantung hati akan disatukan. Bagaimanapun dia berjanji apabila semuanya sudah di tetapkan perkongsian berita gembira ini pasti dikhabarkan kepada seluruh peminatnya. “Semuanya masih kabur lagi (tarikh kahwin). “Bagaimanapun saya dan Firos sudah membuat perancangan untuk menyelesaikan semuanya pada tahun ini juga," jelasnya ketika ditanya tarikh perkahwinan. Berkongsi impian tema perkahwinannya, bagi Misha dia bukanlah seorang yang terlalu taksub untuk mengadakan perkahwinan secara besar-besaran. Cukuplah sekadar sederhana tetapi amat bermakna buat dirinya dan keluarga. ‘Kalau boleh saya nak buat secara sederhana sahaja. “Rasanya tidak perlu sebuah majlis yang besar, ini kerana perkongsian hari bahagia ini lebih penting dengan kehadiran orang tersayang dan doa mereka semua," katanya. Membuktikan dia sudah mampu menjadi seorang ibu yang baik selama enam tahun lamanya, menurut Misha debaran menjadi isteri itu sebenarnya sudah terasa sejak awal lagi. Namun bagi wanita matang ini tiada apa yang perlu dirisaukan kerana ini adalah satu proses normal untuk setiap wanita yang akan melangkah ke alam rumah tangga. “Memandangkan tahun depan merupakan kali pertama kami akan menyambut lebaran sebagai suami isteri, saya akan menyambutnya di rumah belah mertua dahulu. ‘Perasaan takut itu mesti ada, namun sebagai seorang wanita saya pasti ia merupakan suatu proses yang normal untuk memulakan satu kehidupan baru," katanya. Bercerita mengenai keluarga yang bakal dibina, Misha memberitahu sudah menjadi impiannya untuk mempunyai sebuah keluarga yang besar. Selain sebagai penyambung zuriat, Misha dan Firos juga tidak mempunyai masalah untuk mengambil lebih ramai anak angkat di dalam memeriahkan keluarganya. “Kami berdua memang suka untuk mempunyai sebuah keluarga yang besar. “Dan pada masa hadapan rasanya tidak ada masalah untuk kami berdua meneruskan usaha untuk mengambil anak angkat juga," katanya. Kerjaya Bersyukur dengan segala kurniaan, bagi Misha sokongan yang akan diberikan bakal suaminya memberi satu sebab untuk dia terus berjuang di dalam dunia seni. Lantaran dari itu Misha turut ingin satu berkongsi berita gembira dengan peminatnya. “Saya bukan menghilang cuma sibuk dengan beberapa urusan. “Dan hujung tahun ini mungkin saya akan muncul dengan album terbaru yang juga album keempat saya," katanya. Tidak dilupakan kerjaya lakonannya, secara jujurnya Misha memberitahu dia memang sudah lama jatuh cinta dengan bidang lakonan. Dan kini masih lagi belajar di dalam memantapkan mutu lakonannya. “Saya memang suka berlakon, dan harapan saya kini adalah untuk terus memperbaiki mutu lakonan saya. “Saya tahu selama beberapa tahun dikenali sebagai pelakon ada yang masih kurang berpuas hari dengan lakonan saya, namun akan saya pastikan ia akan terus dimantapkan demi kesinambungan kerjaya ini," katanya.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails