Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Fiffy cabar diri cuba watak liar

Pelakon remaja yang kian meningkat dewasa, Fiffy Natasya cabar diri untuk mencuba pelbagai watak dalam lakonannya termasuk watak liar dan hitam. Fiffy yang kini berusia 19 tahun telah bersetuju untuk menjayakan watak berkenaan dalam filem terbarunya, "Leftwings". "Memang orang cakap watak hitam banyak bawa kesan buruk kepada artis kerana takut orang label artis tertentu itu 'liar'." "Ya, saya memang takut orang kata saya liar, tapi pada masa sama, apa yang saya lakonkan itu hanya rekaan watak semata-mata. Sedangkan dalam realiti kehidupan saya sebenarnya orang biasa yang punya keluarga yang akan menegur jika saya membuat kesilapan," katanya yang dipetik daripada sebuah blog hiburan tempatan. Menurut Fiffy, filem "Leftwings" merupakan sebuah filem muzikal Rock yang penuh dengan pengajaran terutamanya kepada golongan remaja. Sementara itu, Fiffy menolak kontroversi untuk cepat mendapat populariti dengan mencetus kontroversi yang berbaur negatif. "Saya tidak akan mencari publisiti murahan. Tak kisahlah rekaan saya sendiri atau orang lain. Biar lambat naik asalkan hasil kerja saya diberkati," katanya yang tidak kisah untuk bermula dari bawah demi untuk membuktikan bahawa dia benar-benar berbakat. Filem "Leftwings" yang turut dibintangi oleh Aweera, Zouladeq, Wan Zaimie dan ramai lagi akan menemui penonton pada 30 Ogos ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails