Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Sharifah Sofia gembira dahulukan anak

Melihat dari raut wajah pelakon kelahiran England, Sharifah Sofia ini yang ternyata berubah selepas hatinya terpanggil untuk berhijrah dan terus berhijab. Seperti rindu mahu melihat dia kembali di dalam dunia lakonan setelah filem terakhir "Berani Punya Budak" menjalani penggambaran sekitar tahun 2009. Langsung tidak merasakan sesuatu yang istimewa apabila memiliki raut wajah kacukan Inggeris- Melayu ini, Sharifah Sofia tetap menegaskan mahu memberi tumpuan sepenuhnya kepada rumah tangga dan kehidupan sebagai isteri dan juga ibu kepada anak perempuan Sharifah Ariana Syed Ismail dan melupakan seketika bidang lakonan. Ikuti perkembangan terbarunya dalam temubual eksklusif bersama pelakon berjiwa kental ini! Sebelum ini anda pernah menyuarakan keinginan untuk membuka syarikat produksi sendiri dan membuat filem yang anda inginkan. Jadi, filem apa yang anda ingin lakukan jika diberi peluang? Itu soalan yang agak susah! Saya tidak mahu cuba membuat filem di dalam kuantiti yang banyak. Kita tengok sahaja ketika itu filem jenis apa yang sesuai. Saya sebenarnya sudah memiliki syarikat produksi sendiri tetapi banyak projek yang ditinggalkan separuh jalan kerana buat masa ini saya memang sibuk dengan jadual sebagai seorang suri rumah sepenuh masa. Tambahan pula, Arian semakin lasak. Saya perlukan masa untuk dia membesar. Apa perkembangan terbaru anda? Selain daripada apa yang saya sebutkan diatas iaitu menjalankan syarikat produksi sendiri saya turut baru bermula di dalam perniagaan sendiri. Saya kalau boleh tidak mahu bercerita lagi tapi saya bagi beberapa klu sahaja, kemungkinan jika diizinkan tuhan saya akan mula menjual produk untuk ibu dan bayi. Dimana akan ada label pakaian sendiri, buku masakan untuk kanak-kanak yang mana akan ada kandungan di dalam menyediakan resepi organik untuk bayi. Bayangkan diri anda jika bukan sebagai seorang pelakon? Seorang ibu! Maksud saya, terdapat banyak lagi pekerjaan yang saya boleh lakukan selain bergelar pelakon. Namun itu ketika saya muda, sekarang ini semuanya harus difikir untuk kebaikan Ariana. Rasanya saya memang bayangkan jika tidak berlakon menjadi seorang suri rumah sepenuh masa (Sambil tergelak) Filem yang menjadi pilihan pada tahun ini? "Marvel's The Avengers". Sebelum itu rasanya filem . "Transformers: Dark of the Moon". Saya tak berapa ingat kerana sekarang jarang dapat masa untuk pergi menonton filem. Terima kasih Sharifah Sofia kerana meluangkan masa ! Sama-sama dan gembira dapat bekongsi cerita bersama anda !
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails