Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Anang dan Syahrini bertukar cincin


HUBUNGAN akrab dan mesra antara Anang dan Syahrini tidak dapat ditutupi lagi. Bermula sebagai pasangan duet, mereka kini dikatakan mempunyai hubungan yang lebih jauh dari itu. Apabila ditanya Syahrini tetap menyatakan hanya senang bekerjasama dengan Anang.

Khabar terbaru, Anang dan Syahrini saling bertukar cincin semasa di Bali. Mereka dikatakan bercuti berdua di sana. Namun setelah disiasat rupanya memang terjadi acara pertukaran cincin antara mereka berdua tetapi hanyalah sebagai lakonan dalam video klip lagu Cinta Terakhir.

Menurut Syahrini, itu semua hanyalah lakonan dan ia sama seperti lakonan drama tiada satu pun yang benar. Katanya, video klip itu penuh dengan adegan romantik antaranya dan Anang dan mereka melakukannya secara profesional.

Bagi Anang pula, adegan tukar cincin itu adalah sebahagian daripada idea penerbit video klip tersebut iaitu Aleandra.

Katanya jika perkara tukar cincin itu benar-benar berlaku sudah pasti kedua ibu bapa akan turut serta. Apa yang pasti itu hanyalah lakonan,jelas Anang lagi.

Menurutnya tidak salah jika dia bermesra dengan Syahrini dalam video klip tersebut kerana itu memang permintaan pengarahnya. Jika kerana itu masayarakat membuat tanggapan bahawa dia ada hubungan istimewa dengan Syahrini maka segalanya diserahkan kepada persepsi masyarakat sahaja.

Katanya, masyarakat berhak menilai dan apa yang perlu dilakukannya adalah bersikap bijaksana menghadapi sebarang persepsi yang timbul.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails