Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Masih lagi suami isteri rupanya-Radhi OAG


HAMPIR setahun lebih naik turun mahkamah, alih-alih Radhi OAG dan Shazlin disahkan masih lagi suami isteri. Inilah yang diputuskan oleh Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur, Rabu lalu.

Joyah gembira dengan keputusan itu tetapi dalam masa yang sama tak pasti lagi apa hala tuju hubungan mereka selepas ini. Mana tak nya, setelah sekian lama mereka 'bikin drama', akhirnya mahkamah mengatakan mereka masih suami isteri.

Macam-macam perkara yang telah berlaku antara mereka. Kalau pembaca setia Joyah masih ingat pasangan ini juga sering kali bertengkar di perkarangan mahkamah dan mendapat liputan yang cukup meluas sebelum ini.

Cuma kegembiraan Joyah tak lama apabila dapat tahu 8 Jun ini mahkamah akan mendengar permohonan cerai secara baik oleh pasangan ini. Mereka mengambil keputusan untuk bercerai juga setelah pernah ditolak oleh mahkamah sebelum ini.

Entahlah, Joyah bukan nak galakkan perceraian tapi kalau sampai bergaduh tak sudah, rasanya lebih baik berpisah sahaja. Masing-masing boleh bawa haluan sendiri dan mulakan hidup baru. Joyah sendiri pun tak sanggup nak baca cerita yang tak patut dibaca hal rumah tangga orang ni sebab macam-macam perkara pelik yang akan Joyah ketahui.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails