Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Angin cinta Fasha-Rizal


PANAS yang tercipta oleh aktres bernama Fasha Sandha pernah mencapai suhu kemuncak dan pada tahap itu dia pernah tidak dihiraukan media arus perdana buat seketika. Enggan menoleh dan nekad membaiki diri, tahun 2010 menjadi titik untuk Fasha bangkit fokus, katanya kepada karier yang dicintai.

Selagi ada permintaan ramai dan kudrat seni, dia mahu menongkah arus untuk mengembangkan bakat yang ada. Namun, bernama Fasha, aktres kelahiran Johor Bahru itu bagaimanapun sukar meloloskan diri daripada disapa bayu panas.

Biarpun jarang tertulis di media utama, kisah intimnya bersama duda pelakon Nora Danish, Toh Muda Rizal Ashram Ramli sering dibicarakan di forum Internet. Awal minggu ini, Fasha mencipta satu lagi perhatian.

Ketika itu, aktres berusia 26 tahun itu sedang menghabiskan penggambaran drama bersiri terbarunya, Duyung Aridinata terbitan Zeel Productions di Pulau Lang Tengah, Terengganu.

Kedatangan sebuah helikopter peribadi milik Rizal yang mendarat berhampiran calet yang didiami Fasha bersama krew drama berkenaan menghangatkan semula kisah mereka. Ramai yang menyangka benarlah bagai dikata, Fasha-Rizal memang berhubungan secara istimewa.

Sedangkan selama ini juga, Fasha berperang dingin Nora dan Rizal antara yang menjadi isu. Masih menafikan sedang dilamun cinta bagaimanapun sejauh mana hubungannya dengan Rizal, 40, pantas menyelinap.

Adakah kedatangan Rizal ke pulau berkenaan yang juga pusat peranginan itu memang dirancang dan niatnya sudah anda maklum?

FASHA: Sungguh saya langsung tidak mengetahui rancangan Rizal untuk datang bersama teman-temannya bertemu saya. Dia datang secara tiba-tiba semata-mata untuk memberikan kejutan kepada saya.

Apa tujuannya yang sebenar?

Itu hanya kejutan. Dia (Rizal) cuma singgah sebentar dan kerana tiba kebetulan pada waktu tengah hari, kami sempat makan tengah hari bersama krew penerbitan di sana.

Tidakkah kedatangan Rizal itu mengundang khabar lain seolah-olah kalian berdua memang ada hubungan cinta?

Minta maaf saya tak mahu bercerita panjang, takut nanti macam-macam cerita yang timbul.

Jadi siapa Rizal dalam hidup Fasha?

Dia ialah teman yang sentiasa menyokong kerja seni saya selain menjadi pendengar setia saya. Saya akui ramai pihak akan mula membuat spekulasi terhadap isu ini, namun saya tidak mahu memberi sebarang kenyataan. Bagi saya tanggungjawab saya terhadap drama berkenaan lebih penting.

Hubungan kami masih pada fasa mengenali antara satu sama lain. Terlalu awal untuk saya berbicara soal jodoh kerana 2010 adalah zaman kebangkitan saya. Jadi, mustahil untuk saya memusnahkan misi itu hanya kerana isu seperti ini.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails