Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Umie Aida bersanding lagi


SEJUK mata Diva apabila sesekali terserempak dengan aktres tersohor, Datin Seri Umie Aida yang kini meniti hari-hari bahagia selepas bergelar isteri orang.

Senyumannya tambah berseri-seri apatah lagi ada kerudung yang melitupi ubun-ubunnya. Sebenarnya, Diva nak tabik spring dengan mana-mana artis atau individu yang mampu mengubah penampilan diri selepas pulang dari Tanah Suci. Kata orang, jangan menilai buku menerusi kulitnya, tetapi hakikatnya kulit paling tidak akan memberi gambaran terhadap isi kandungan yang tersembunyi.

Bukan nak cerita pasal tudung atau kerudung Umie, yang diva nak kongsi di sini cuma nak bagi satu satu informasi bahawa Umie dan suami, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan akan mengadakan sekali lagi majlis resepsi perkahwinan mereka di Bukit Mertajam, Pulau Pinang pada 24 April nanti.

Tak puas bersanding lagi ke? Tak baik fikir begitu, Umie pengantin baru, jadi kena hormati keluarga pihak lelaki juga walaupun satu majlis resepsi perkahwinan mereka diadakan penuh gilang-gemilang di One World Hotel, Bandar Utama, hujung Mac lalu.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails