Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Bunga sudah empat bulanlah!


DALAM diam-diam Bunga Citra Lestari sudahpun mengandung. Joyah tumpang gembira melihat rumah tangga yang dibina bersama pelakon Ashraf Sinclair itu bakal diserikan lagi dengan kehadiran orang baru.

Sebelum ini masing-masing masih belum bersedia untuk punyai anak memandangkan masing-masing cukup sibuk dengan kerjaya tambahan pula Bunga yang tak putus-putus mendapat undangan nyanyian dan lakonan.

Baru-baru ini kebanyakan media melaporkan yang Bunga sudahpun hamil empat bulan dan mereka telah pun mengadakan kenduri kesyukuran apabila kandungan Bunga yang semakin membesar itu.

Asyraf pula pastinya gembira tak terkata memandangkan adiknya, Aishah Sinclair juga mengandung lima bulan. Nampaknya masing-masing cukup gembira nak terima orang baru nanti.

Cuma Joyah tertanya-tanya juga di mana agaknya Bunga nak melahirkan anak nanti? Di Kuala Lumpur ataupun Jakarta yer? Tapi ramalan Joyah anak tersebut bakal dilahirkan di Jakarta memandangkan pelakon utama filem Saus Kacang itu sudahpun menetap di sana.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails