Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Dynas nak kuruskan badan dahulu


APABILA Diva terima mesej yang berbunyi 'itu pengalaman paling hebat yang pernah saya alami, tak sangka perasaan itu sebegitu indah dan melengkapkan erti hidup buat saya', hati Diva jadi terkesan dengan gambaran hati yang mahu dikongsikan oleh pelakon jelita Dynas Mokhtar yang selamat menimang cahaya mata hasil perkahwinannya dengan Mohd. Hafizy Mohd. Hafiz sejak 15 Mac 2008.

Diva faham sangat perasaan ibu yang baru pertama kali menatap mata anak sendiri. Tambahan pula Dynas pernah mengalami keguguran tahun lalu.

Bayi comel yang dilahirkan secara normal pada pagi 24 April (Sabtu lalu) dan seberat 3.4 kilogram itu diberi nama Khyra Khalyssa yang bermaksud bagus dan suci.

Diva cuba-cubalah risik mana tahu Dynas mahu berkongsi wajah anak perempuannya itu dengan semua peminat, namun demi menghormati permintaan suaminya, Dynas pinta pertemuan bersama media ditangguhkan dahulu buat sementara waktu.

Kata Dynas menerusi pesanan SMS: "Lepas pantang nanti saya akan panggil kawan-kawan media semua, kita boleh bersembang dan mengambil gambar. Sekarang kami ingin berehat sepuas-puasnya dan biar saya kuruskan badan dahulu."
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails