Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Imej seksi Marsha

Marsha tidak suka fesyen yang mempunyai rekaan yang sarat dan serabut kerana ia menampakkan ‘kemurahan’ penampilan seseorang, walaupun harga pakaian itu mahal.

Sebut sahaja nama Marsha Milan Londoh, wajah seksinya pasti akan terbayang. Pakailah apa sahaja, tidak kira baju yang terdedah atau tertutup, Marsha tetap dianggap seksi.

Ada pihak menyatakan raut wajah menggoda Marsha membuatkan dirinya bergelar begitu. Ada pula bertanggapan gadis dari Tamparuli, Sabah itu mempunyai aura tersendiri yang membuatkan sesiapa sahaja memandangnya akan menoleh buat kali kedua ke arahnya.

Bagaimanapun, meneliti imej sebenar bekas pelajar Akademi Fantasia 3 (AF3) itu, dia bukanlah selebriti yang gemar bergaya sakan dengan memakai aksesori yang sarat dengan hiasan labuci, manik mahupun kristal. Sebaliknya Marsha lebih menyukai gaya sederhana dari hujung rambut sehingga hujung kaki. Mungkin kerana itulah, ramai orang di sekeliling terpesona memandangnya.

Mengambil kata-kata pereka fesyen tersohor, Max Azria: "Bergaya sederhana membuatkan seseorang kelihatan lebih cantik dan elegan daripada orang-orang di sekelilingnya yang bergaya sakan."

Gadis berusia 24 tahun itu, mengakui dia terkejut dengan gelaran seksi yang diberikan oleh peminat-peminatnya ketika awal penglibatannya dalam bidang seni sekitar tahun 2004.

Katanya, gelaran itu boleh memberi tanggapan negatif kepada keluarga dan para peminatnya.

"Saya akui memang sekali sekala, saya suka berimej seksi. Tetapi, peliknya orang tetap akan kata saya seksi walaupun ketika itu, penampilan saya adalah biasa.

"Takut juga dengan pandangan orang pada waktu itu. Tetapi apabila sudah biasa dengan gelaran yang diberikan itu, saya sudah tidak kisah kerana ia sekadar pendapat orang.

"Lagipun jika dikaji semula, perkataan seksi itu bersifat subjektif. Seseorang boleh dianggap seksi biarpun sekadar menyarung seluar panjang denim dan kemeja-t. Terpulang kepada individu tersebut," ujarnya.

Bertanyakan tentang gaya yang suka ditampilkan di khalayak, Marsha berkata, dia gemar mengenakan pakaian tanpa banyak aksesori.

Baginya, subang kecil sudah mencukupi untuk menampakkan seseorang itu menawan dan elegan.

"Saya tidak suka fesyen yang mempunyai rekaan yang sarat dan serabut. Ini akan menampakkan 'kemurahan' penampilan seseorang, walaupun pakaian itu mahal harganya.

"Bagi saya, saya akan memilih pakaian yang biasa dan jika ia tampak kosong, tambahan aksesori seperti tali pinggang, rantai, gelang tangan dan anting-anting akan dipakai.

"Perlu diingatkan pemilihan aksesori sangat penting kerana jika tersalah gaya, keseluruhan penampilan akan tampak berserabut," katanya lagi.
[url=http://bitcofarm.com/home?r=whitect30][img]http://bitcofarm.com/img/banner1.gif[/img][/url]
free counter

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails